Gå til innhold

viften går ofte på Cl56


Gega

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke disse strøminstillingene kun profiler hvor du stiller inn hvor lang tid det tar før hd og skjermen slår seg av? Alle profilene kan jo slettes, samt nye kan lages. Merkelig at de skal endre cpu-klokkefrekvensen...

Ikke spør meg, men etter at jeg byttet så har ikke viften min gått! :yes:

Lenke til kommentar

Du kan velge hvor lenge du vil at harddisken osv skal stå på ogs videre..... Får å lage et nytt oppsett må man ta utgangspunkt i det oppsette som styrer cpuen best etter ditt bruk... er litt tungvint....

 

Det er mulig å bruke noe som heter speedswitchxp.... det lager en ny profil i strøminnstillingene, men har et eget programvindu som gjør at du kan velge og styre alle strøminnstillingene selv....

Lenke til kommentar
Godt å høre at det ordna seg. Jeg syns det var litt rart fordi det er jo en meget stillegående pc egentlig.

Det er ikke det som er problemet hos meg, jeg bruker speedswitchxp men viften går hysterisk...maskinen blir skikkelig varm selv om cpu bare kjører på 600mhz.

 

Har også prøvd å gå over til "bærbar" men det funke overhodet ikke hos meg.

 

Så gudene må vite hva det er som er galt...

Lenke til kommentar

 

Hvor mange Mhz er din pentium m? Kan være harrdisken din som lager mye vre også.... eller minnebrikken(ene)

den er på 1.7ghz...har nå byttet over til en 60Gb 7200rpm disk..(fikk tilsendt fra whitebox) skal se om den roer seg litt nå da..

 

Jaha..tror du det kan være minnebrikkene?

Jeg har 2x512mb i maskinen.

 

synes forøvrig at det godt gjort av whitebox å sende meg en ny disk umiddelbart etter at jeg hadde ringt dem..ringte på mandag og tirsdag var den her med express over natt :thumbup:

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Jeg mener også å huske at den første maskinen jeg fikk fra whitebox som jeg kun hadde SP1 på hørte jeg nesten aldri viften på. er som sagt ikke helt sikker..men det er jo rart at jeg ikke reagerte før jeg fikk maskin nr 2..for når jeg fikk nr2 så innstallerte jeg SP2 på begge maskinene...

 

Blir ikke helt klok på dette her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...