whom Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Synes min Logitech MX510 er noe tung.. Har hørt at det skal går ann å fjerne et firkantet lodd inni musen... Noen som kan beskrive hvordan dette gjøres eller eventuelt en guide med bilder? Takker Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 bare skru den opp... og du skjønner selv hvor lett det er..... skruen er gjemt under sånn klistremerke ting du kan ikke gjøre feil=) Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Gjorde det nå Var veldig lett Deilig Endret 19. september 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Gjorde det samme for en stund siden, kan jo nesten blåse den avgårde hehe. Skjønner ikke vitsen med det loddet som er skrudd fast. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Kall meg gjerne dum, men jeg skjønner det ikke helt. Jeg har fjernet den skruen som befinner seg under klistremerket. Dvs på undersiden av musa. Helt bakerst. Men jeg får ikke av "lokket" som er under fordet. Det virker som om det sitter fast lengre frem også..... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 ok. Det var 2 skruer framme i tillegg ja Fikk det til nå. Gjorde scrollen trinnløs i tillegg. Rett og slett HERLIG Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg liker vekten på MX510 nå etter jeg har brukt den en god stund, syns den er mye stødigere på aimen når den har litt vekt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg liker vekten på MX510 nå etter jeg har brukt den en god stund, syns den er mye stødigere på aimen når den har litt vekt. Bra med en lett mus når det er nærkamp i spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 holy crap! jeg fjerna loddet og satte på ny speed tape! WOW! NO CONTROL whatsoever! musa FYKER over matta!!! hehe Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg fjerna lodde i min mx500 og da blei skrolen herpa, klarte sikkert å hærpe noe inni der. Sitter her nå med den mx510 og tror ikke jeg har lyst til å prøve igjen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Funker dette med mx 700 også? Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Funker dette med mx 700 også? Det er jo egentlig den samme musa så vil tro det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg fjerna lodde i min mx500 og da blei skrolen herpa, klarte sikkert åhærpe noe inni der. Sitter her nå med den mx510 og tror ikke jeg har lyst til å prøve igjen Du må være YTTERST forsiktig med hva du peller fra hverandre. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 ahpadt - Hehe spretter fort ei fjær eller noe andre saker avgårde fra scrolle hjulet Men jeg fiklet den faktisk lett på plass (MX510) med en pinsett (Genialt verktøy) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 mx700 er jo trådløs så jeg tror ikke loddet er like stort pga sender etc. Du får åpne og se :-/ Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Det som er så dritt, er at når du tar av beskyttelsen for skruhullene er at det henger litt lim igjen som samler opp støv og gir friksjon. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 tviler på at det funker med mx700.. er jo ingen skruer noen plass på utsida, så da må man bryte den opp isåfal.. (er for glad i musa mi til å ødelegge den jeg) Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Det som er så dritt, er at når du tar av beskyttelsen for skruhullene er atdet henger litt lim igjen som samler opp støv og gir friksjon. Ikke hvis du vasker det bort eller har på ekstra skates under. Klarte faktisk å lodde min uten å ødelegge scrollen. Eneste er at den lager litt mer lyd siden noe av den massen som gjorde at det ikke blei lyd ble klint vekk når jeg åpna den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 tror ikke de trådløse har lodd engang, ettersom batteriet vil fungere som vekt øker... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 da gjorde jeg det nå jeg også, det var ganske idiotsikkert da Musa ble herlig lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå