Gå til innhold

Fest og drikking hver helg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, nå har jg komme hjem fyfaen myrarrt asom skjedd aSs.

                    først frakk vi så ble jeg kasta ut suden jg var så full så fik gj komme inn igen så fant jeg ioken noen damer så var mang eraledi g rom. fint med mange ledigreorm  siden der kan man  jspukeh inn opå så snakker ejg nå med min livs største kjlrøigjet men uansett nå er eheg hjemme.,

Demogorgon:

 

ATI-Radeon er det perfekte eksempel for fjortiss fyll:

 

Drikker seg alt for full, spyr, føler seg kul, skryter av det (legger det til og med ut på et forum på nettet).

 

Vanlig drikking:

 

Drikke for å kose seg, bli kjent med nye folk, sosialt samvær, ha det morro, mm.

Lenke til kommentar
ok, nå har jg komme hjem fyfaen myrarrt asom skjedd aSs.

                    først frakk vi så ble jeg kasta ut suden jg var så full så fik gj komme inn igen så fant jeg ioken noen damer så var mang eraledi g rom. fint med mange ledigreorm  siden der kan man  jspukeh inn opå så snakker ejg nå med min livs største kjlrøigjet men uansett nå er eheg hjemme.,

Demogorgon:

 

ATI-Radeon er det perfekte eksempel for fjortiss fyll:

 

Drikker seg alt for full, spyr, føler seg kul, skryter av det (legger det til og med ut på et forum på nettet).

 

Vanlig drikking:

 

Drikke for å kose seg, bli kjent med nye folk, sosialt samvær, ha det morro, mm.

tja, altså drakk kanskje litt for mye den kvelden.. :(

Lenke til kommentar
ok, nå har jg komme hjem fyfaen myrarrt asom skjedd aSs.

først frakk vi så ble jeg kasta ut suden jg var så full så fik gj komme inn igen så fant jeg ioken noen damer så var mang eraledi g rom. fint med mange ledigreorm siden der kan man jspukeh inn opå så snakker ejg nå med min livs største kjlrøigjet men uansett nå er eheg hjemme.,

ok..

 

morsomt at du skrev dette helt fint 30 min etter da:

 

ey faen fikk adrvarsel jo

 

 

 

Yeah! I'm drnk on teh intardweb!

Drakk et par rusbrus!

Lenke til kommentar
Antyder du at man er homofil dersom man går ut på byen i den hensikt å ha det moro fremfor å ha som mål å drikke seg fra sans og samling som en annen barbar?

 

Det var vel helst det der med dansing jeg ville poengtere :) Har aldri hørt en gjeng gutter som sier, ikveld driter vi i jenter og går ut og danser ....

 

Ikke være så negativ pelsegutt...

 

 

EDIT: Jeg drikker ikke engang jeg, så du finner ikke meg ute og raver som en barbar, men det er maaaaaaaange som gjør akkurat det..

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
syns drikkekulturen i norge er litt vel harry...

Jepp, og det er to ting som har skylden for dette:

 

1. Politikerne, her er det vel ikke mer å si, vet ikke hvor mange slike diskusjoner vi kan ha.

 

2. Foreldrene. Dersom foreldrene hadde gitt barna deres et glass vin hver dag fra de er 6-7 år, så hadde de lært seg å drikke. Men har foreldrene vilje til å ta i et løft for å utvikle god drikkekultur i dette annerledeldeslandet? Nei, og da må de bare få barn som drikker til de spyr og pisser seg ut.

Lenke til kommentar
' date='26/09/2004 : 17:48'] 2. Foreldrene. Dersom foreldrene hadde gitt barna deres et glass vin hver dag fra de er 6-7 år, så hadde de lært seg å drikke. Men har foreldrene vilje til å ta i et løft for å utvikle god drikkekultur i dette annerledeldeslandet? Nei, og da må de bare få barn som drikker til de spyr og pisser seg ut.

Det er IKKE vanlig noensteder at barn begynner med vin som 6-7-åringer.

Lenke til kommentar
fokusen har aldri vært på alkoholen, men å danse og ha det morro på byen.

 

 

Hehehehe det kommer du ALDRI til og høre fra en gutt. "Med mindre han spiller for andre laget"

Fy faen som jeg gliste når jeg leste den kommentaren.. genialt..

 

ingenting som gutter som spiller på feil lag, drikker for mye og ikke innser at jeg spiller på et helt annet lag.. :hrm:

 

det har serriøst skjedd meg fler ganger en jeg setter pris på.

 

(skulle nesten tru at klesstilen og omgangskretsen min skulle gi et hint..)

 

(queens of the stone age - the lost art of keeping a secret)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...