Gå til innhold

Fest og drikking hver helg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om å drikke seg drita og feste hver fredag og lørdag?

Jeg regner med at de som gjør det ikke blir tvunget til det, og jeg ser ikke hvorfor jeg skulle hatt noe problem med at dem gjør det. La dem holde på. For noen, eller ganske mange, så er helgene livets høydepunkt.

 

Har sjæl festa hver helg i en lengre periode, men vokste vel fra det etterhvert, nå kan det gå mange måneder mellom hver gang jeg er på byen eller på fest, kan også gå på både vorspiel, fest og byen uten å drikke eller innta andre stoffer.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at de som gjør det ikke blir tvunget til det, og jeg ser ikke hvorfor jeg skulle hatt noe problem med at dem gjør det. La dem holde på. For noen, eller ganske mange, så er helgene livets høydepunkt.

Det er selvfølgelig greit at de gjør det hvis det ikke skader noen, problemet er gjerne at det er mange som tar skade av det. Hvis vi glemmer leverskadene og muligheten for å drikke seg ihjel, har vi fortsatt voldtektene som skjer i fylla og alle de som blir aggresiv av drikken.

Lenke til kommentar

Liker å være ute i lag med venner og slike greier, men har ikke fått i meg en dråpe alkohol på 3 år. Samme går for røyk.

 

Har ingenting i mot at folk gjør det, men ser ikke på meg selv som en dum person bare fordi jeg personelig ikke synes det er noe morsomt å drikke. Ikke godt heller.

 

Ja, jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...