Gå til innhold

husk spillmagasinet i kveld


Anbefalte innlegg

Hva med å fokusere litt mer på selve spillene?

Var litt sært at spesielt "Pokemon"-innslaget handlet om hvor kjedelig Cathrine synes det så ut.

Samme med innledningen med Christer Falck, ikke noe om spillet, kun hans mening om hvor mangelfullt og teit det var.

 

Var vel 2 minutter visning av spillscener i et 30 minutters program...

Helt feil prioriteringer vil jeg si.

 

Nå er jo ikke jeg en garvet spiller, og har kanskje en 3-4 spill, men jeg vill ihvertfall likt å sett noe mer om spillene, ikke alt annet rundt...

 

Litt konstruktiv kritikk kan man kalle det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at mange ikke liker dette programmet, såkalte "hardcore-gamere" som forventer masse Counter Strike og sånn.

Vel, hardcore-gamer? Jeg? Jeg spiller veldig mye, så jeg er vel kanskje det.

Men jeg synes dette programmet er "sjåbart".

Hva kan jeg si? Litt mye "kjøring" av ditt og datt for min del så langt, vil gjerne se mer action, rollespill o.l.

Men uansett hva folk sier, så synes jeg at det i hvertfall er bra at noen i dette landet lager et program for spill.

Men det er nok sant det at det er litt for lite fokus på selve spillene. Dette er jo selvsagt noe som kan forbedres etterhvert.

Programmet er helt nytt folkens. Det tar litt tid å etablere seg. Så gi det en sjanse. :yes:

Pokemon-delen likte jeg i dag. Og vil bare si at jeg holder med deg Frode. Cathrine viser bare hvor kjedelig hun er når hun ikke gidder å prøve å sette seg inn i spillet engang. :!:

Frode GO GO GO

Frode GO-GO-GO

:D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Til Frode, gøy å komme med kommentar jeg tror du leser:

Jeg synes programmet er bra, men:

 

*Hva har Sputnik med spill å gjøre?

*Litt mer Doom3, litt mindre Dance Dance Mania...

*De fleste VET at grønne cover er X-box osv, siden det står med stor skrift på coveret

 

Jeg så ikke denne gangen; men jeg håper på litt mer stoff for de som spiller en del, ikke bare info til foreldre.

 

En ting skal dere ha: Mamma synes det var voldelig :thumbup:

Good woork!

Lenke til kommentar

Syns heller dere på forumet som er kjipe jeg. Dette er ikke et program for "hardcore" gamere, men et program for de som ikke er så veldig inn i spillverdenen. Dersom dere ikke skjønner det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...

*Litt mer Doom3, litt mindre Dance Dance Mania...

Og hvorfor vil folk at Doom 3 skal være med. Doom 3 er glemt og forlatt. End of story..

*De fleste VET at grønne cover er X-box osv, siden det står med stor skrift på coveret

De FLESTE ja, men ikke alle. Som sagt tildligere dette er ikke et program for "hardcore" gamere.

 

Eneste jeg vil kommentere er at programmet bør forlenge anmeldelsene og dybden i de. Det er litt for mye prat og litt for lite handling. Dersom programmet finner denne fine balansen så kan det bli meget bra. Noe som også kanskje hadde vært noe er å kanskje ha en spesial anmeldelse i noen programmer for større spill-titler. Og da ha en lengre anmeldelse av det. Det er mange store titler på veg ut på markedet som er verdt en lengre titt på.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Jada, jeg vet at de fleste vet hvordan et Xbox-spill ser ut, men i første program tenkte vi at vi skulle ha en liten ABC for de som ikke kan en dritt om spill. Jeg skal ikke unnskylde oss på noen som helst måte når det gjelder vårt innhold og hvordan det er lagt opp, men husk at vi har VELDIG strenge retningslinjer fra TV2 om hva programmet kan inneholde. Hadde vi laget et slikt program som Thomas og jeg i utgangspunktet ville, hadde vi kanskje fått sendetid på TV2 Xtra natt til mandag, og i tillegg måtte finansiert hele greia selv. Derfor er det såpass kommerst som det er. Jeg må likevel innrømme en ting at for meg som mangeårig gamer så er det faktisk moro å tenke på en helt ny måte.

 

Sputnik har ingenting med spill å gjøre. Punktum.

 

Frode

Lenke til kommentar
Syns heller dere på forumet som er kjipe jeg. Dette er ikke et program for "hardcore" gamere, men et program for de som ikke er så veldig inn i spillverdenen. Dersom dere ikke skjønner det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...
*Litt mer Doom3, litt mindre Dance Dance Mania...

Og hvorfor vil folk at Doom 3 skal være med. Doom 3 er glemt og forlatt. End of story..

*De fleste VET at grønne cover er X-box osv, siden det står med stor skrift på coveret

De FLESTE ja, men ikke alle. Som sagt tildligere dette er ikke et program for "hardcore" gamere.

 

Eneste jeg vil kommentere er at programmet bør forlenge anmeldelsene og dybden i de. Det er litt for mye prat og litt for lite handling. Dersom programmet finner denne fine balansen så kan det bli meget bra. Noe som også kanskje hadde vært noe er å kanskje ha en spesial anmeldelse i noen programmer for større spill-titler. Og da ha en lengre anmeldelse av det. Det er mange store titler på veg ut på markedet som er verdt en lengre titt på.

Doom3 glemt og forlatt? Neppe. Bare fordi du ikke likte det, betyr ikke det at årets nest største spill går i glemmeboken med det første.

 

Som sagt; det står på coveret hvilken konsoll spillet er til! Det kan til og med bestemor se!

 

Og TCi, tror du jeg prøver å være kjip når jeg kommer med konstruktiv kritikk?

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Jeg har bare sett første episode, men jeg vil faktisk takke tv2 for tiltaket med å plassere spillmagasinet i "beste sendetid". Det kan være med på å avmystifisere dataspill for mange foreldre. Man leser jo så mye om "voldelige dataspill" og noen foreldre kan jo tro at det bare er det dataspill handler om.. Programmet henvender seg ikke til min smak, men til massene. Og etter min mening gjør det det på en god måte.

Lenke til kommentar
Doom3 glemt og forlatt? Neppe. Bare fordi du ikke likte det, betyr ikke det at årets nest største spill går i glemmeboken med det første.

 

 

Doom 3 er ikke et av årets største spill, langt derifra. Doom3 er ikke noe annet enn en visning av neste generasjon 3D motorer.

 

Som sagt; det står på coveret hvilken konsoll spillet er til! Det kan til og med bestemor se!

Så fint.

Og TCi, tror du jeg prøver å være kjip når jeg kommer med konstruktiv kritikk?

Nei og det har jeg egentlig ikke sagt heller.

Lenke til kommentar
Syns heller dere på forumet som er kjipe jeg. Dette er ikke et program for "hardcore" gamere, men et program for de som ikke er så veldig inn i spillverdenen. Dersom dere ikke skjønner det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...
*Litt mer Doom3, litt mindre Dance Dance Mania...

Og hvorfor vil folk at Doom 3 skal være med. Doom 3 er glemt og forlatt. End of story..

*De fleste VET at grønne cover er X-box osv, siden det står med stor skrift på coveret

De FLESTE ja, men ikke alle. Som sagt tildligere dette er ikke et program for "hardcore" gamere.

 

Eneste jeg vil kommentere er at programmet bør forlenge anmeldelsene og dybden i de. Det er litt for mye prat og litt for lite handling. Dersom programmet finner denne fine balansen så kan det bli meget bra. Noe som også kanskje hadde vært noe er å kanskje ha en spesial anmeldelse i noen programmer for større spill-titler. Og da ha en lengre anmeldelse av det. Det er mange store titler på veg ut på markedet som er verdt en lengre titt på.

Doom3 glemt og forlatt? Neppe. Bare fordi du ikke likte det, betyr ikke det at årets nest største spill går i glemmeboken med det første.

Drit i å krangle - det er glemt.

 

F**n, gikk glipp av programmet ENDA en gang :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...