Gå til innhold

husk spillmagasinet i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>' date='18/09/2004 : 20:38'] Må si at jeg likte NERD bedre en dette programmet, var liksom litt mer "proft" innhold selv om det ikke var så proft utført :)

Syns dette programmet ble mere "familie" baserte, der hvor 20% av programmet handler om halvskjermbilder av spill og resten om sputnik og diverse :hrm:

Det første programmet skal sikkert bare introdusere "vanlige" folk om spillverdenen og da er det ganske lurt å ikke går for hardt til verks..

Lenke til kommentar
Synes det var greit nok, sikkert bare en introduksjon.

hmm, programlederne tad i betraktning så kan jeg tenke meg til at det blir noe sånt som dette hele tiden, er sånn en person der som i det hele tatt har noe peiling på spill.

Vi har en eks brunnete fra sone2, hun er sikkert en fullblods gamer som er en helt uttømelig kilde av kunskaper når det kommer til spill.

Også har vi eks musikk/film/spillanmelder som nå igjen er spillanmelder, tviler litt på hanns kunnskaper og erfaringer fra spill :ermm:

 

Er jo greit at dette var første sending men tror de har satsett litt på at dette skal være "Familieunderholdning" og ikke et puurt program for gamere, er litt sånn "Lær alt om konsoll og pc-spill på 1.2.3"

 

Kan tenke meg at det blir flere sånne alla sputnik innslag i fremtiden :hrm:

Lenke til kommentar

møkka program går det an å få det mere 14iss

+ at han skalla fyren er så talentløs som det går an å få blitt

han "var" jo først musikk anmeler så gikk han over til film og nå spill,

 

jeg gir det programmet 3 uker så er det borte , vis dem ikke gjør det mere seriøst og voksent

 

 

nei hele greia var bare trist :thumbdown:

Endret av Spiffen
Lenke til kommentar
møkka program går det an å få det mere 14iss

+ at han skalla fyren er så talentløs som det går an å få blitt

han "var" jo først musikk anmeler så gikk han over til film og nå spill,

 

jeg gir det programmet 3 uker så er det borte , vis dem ikke gjør det mere seriøst og voksent

 

 

nei hele greia var bare trist :thumbdown:

Det er et program for hele familien. Og programmet skal vel ha en rundt 10 sendinger eller mer etter det jeg husker.

 

Du trenger ikke se det om du ikke liker det. Blir nesten det samme som folk gjorde med Nerd, de likte det ikke, men såg på det alikevel.

Lenke til kommentar

J***** folk klager da. NÅ finns det faktisk 2 programmer som omhandler datarelaterte ting seriøst og dere bare står å syter.

 

Tror dere er for kravstore. Dere som er fjortissene her, ikke dem.

 

Gi dem heller positive og negative kritikker slik at de kan lage det enda bedre enn å opptre som småunger. Da fortjener dere ikke bedre.

 

NERD er mer for nerder på en måte, kjører nerde stil.

 

Spillmagasinet kjører mer stil siden det er tv2 er proffere på enn nrk.

 

De er gode på hver sine ting så utnytt heller det.

Lenke til kommentar
Det er et program for hele familien. Og programmet skal vel ha en rundt 10 sendinger eller mer etter det jeg husker.

alikevel.

Jippi! "Vi har nå fått fingrene i det splitter nye GTA: San Andreas! Vi har desverre ingen film eller screens-shots av spillet, da disse kan støte mindreårig."

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Det er et program for hele familien. Og programmet skal vel ha en rundt 10 sendinger eller mer etter det jeg husker.

alikevel.

Jippi! "Vi har nå fått fingrene i det splitter nye GTA: San Andreas! Vi har desverre ingen film eller screens-shots av spillet, da disse kan støte mindreårig."

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...