Gå til innhold

husk spillmagasinet i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doom3 glemt og forlatt? Neppe. Bare fordi du ikke likte det, betyr ikke det at årets nest største spill går i glemmeboken med det første.

 

 

Doom 3 er ikke et av årets største spill, langt derifra. Doom3 er ikke noe annet enn en visning av neste generasjon 3D motorer.

 

Som sagt; det står på coveret hvilken konsoll spillet er til! Det kan til og med bestemor se!

Så fint.

Og TCi, tror du jeg prøver å være kjip når jeg kommer med konstruktiv kritikk?

Nei og det har jeg egentlig ikke sagt heller.

Ikke tving meg til å gjenta meg selv!

 

Som sagt, det at du ikke likte det, hindrer det ikke i å være et av årets store spill.

Jo, du sa:

Syns heller dere på forumet som er kjipe jeg.

Og ikke kom med arrogante kommentarer.

Lenke til kommentar
Doom3 glemt og forlatt? Neppe. Bare fordi du ikke likte det, betyr ikke det at årets nest største spill går i glemmeboken med det første.

 

 

Doom 3 er ikke et av årets største spill, langt derifra. Doom3 er ikke noe annet enn en visning av neste generasjon 3D motorer.

 

Som sagt; det står på coveret hvilken konsoll spillet er til! Det kan til og med bestemor se!

Så fint.

Og TCi, tror du jeg prøver å være kjip når jeg kommer med konstruktiv kritikk?

Nei og det har jeg egentlig ikke sagt heller.

Ikke tving meg til å gjenta meg selv!

 

Som sagt, det at du ikke likte det, hindrer det ikke i å være et av årets store spill.

Jo, du sa:

Syns heller dere på forumet som er kjipe jeg.

Og ikke kom med arrogante kommentarer.

Bare for å stoppe dette off-topic pratet. Den kommentaren var ikke spesielt rettet på deg. Det jeg mente var at folk på forumet klager over alt og alle. Det er ikke et program for hardcore gamere, men for de som ikke er inne i spillverdenen like mye som oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...