Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Også husk at du får 5 spill på kjøpet også ;)

å 5??

1.hl2

2.cs:s

3.DOD:S

4.??

5.??

Half Life 2

Half Life Source

Oposing Force Source

Blue Shift Source

Day of Defeat Source

CS Source

6 med Half Life 2 altså... iallefall etter det jeg har fått med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, hvor lang tid tar det før det kommer ut i amerika til det kommer ut i norge sånn ca?. :dontgetit:

Dersom du får tak i det via Steam så kan du få det med en gang det gjøres tilgjengelig. Vivendi har hovedkontor i Frankrike så jeg vil tro at spillet lanseres i Amerika og Europa omtrent samtidig. Men det er for tidlig å si ennå, ingen lansering informasjon er gitt annet enn at spillet kommer på Steam når det blir sendt ut til butikkene.

Skrevet
Ja, hvor lang tid tar det før det kommer ut i amerika til det kommer ut i norge sånn ca?. :dontgetit:

Dersom du får tak i det via Steam så kan du få det med en gang det gjøres tilgjengelig. Vivendi har hovedkontor i Frankrike så jeg vil tro at spillet lanseres i Amerika og Europa omtrent samtidig. Men det er for tidlig å si ennå, ingen lansering informasjon er gitt annet enn at spillet kommer på Steam når det blir sendt ut til butikkene.

okay.. Men jeg har ikke lyst til å ha det på steam jg. Vil heller kjøpe "spillet" i butikken/internett og få mitt eget cover.. :love: Og bare installe det på D:games/HL2 f.eks.. :cool:

Skrevet
okay.. Men jeg har ikke lyst til å ha det på steam jg. Vil heller kjøpe "spillet" i butikken/internett og få mitt eget cover.. :love: Og bare installe det på D:games/HL2 f.eks.. :cool:

Samme her.. Skal selv ha coveret, det er jo klart :p

Skrevet
Også husk at du får 5 spill på kjøpet også ;)

å 5??

1.hl2

2.cs:s

3.DOD:S

4.??

5.??

Half Life 2

Half Life Source

Oposing Force Source

Blue Shift Source

Day of Defeat Source

CS Source

6 med Half Life 2 altså... iallefall etter det jeg har fått med meg.

wow,viste ikke dette.

da skal det spilles :dribble:

Skrevet (endret)
wow,viste ikke dette.

da skal det spilles  :dribble:

Bare ikke ta ordet mitt på det ennå... Er litt usikker angående dette enda. Valve har bare nevnt Half Life 2, Half Life Source og CS Source ligger i RC som ble sendt.. men det ble annonsert at alle Half Life spill skulle komme i oppgradert versjon

Endret av TCi
Skrevet
wow,viste ikke dette.

da skal det spilles  :dribble:

Bare ikke ta ordet mitt på det ennå... Er litt usikker angående dette enda. Valve har bare nevnt Half Life 2, Half Life Source og CS Source ligger i RC som ble sendt.. men det ble annonsert at alle Half Life spill skulle komme i oppgradert versjon

Ok, men vi håper på det beste :)

Skrevet
Eurogamer foreslår 5. november i England, og 2. november i USA - men dette er ikke datoer som kan sies å være sikre.

kan vell ikke ta så lang tid og teste et spill?

Hvem vet? Må muligens spilles igjennom.

Skrevet

Half-Life Source og evt. Opposing Force Source osv. vil i tilfelle koste penger, så vidt jeg fikk med meg. Det eneste som følger med Half-Life 2 er vel CS: Source - altså 2 - to - spill.

Skrevet
Half-Life Source og evt. Opposing Force Source osv. vil i tilfelle koste penger, så vidt jeg fikk med meg. Det eneste som følger med Half-Life 2 er vel CS: Source - altså 2 - to - spill.

Det er dette jeg også har trodd men jeg vet ingen ting sikkert, 2 spill i pakken: HL 2 og CS: S

Dette er jeg fornøyd med om det stemmer :yes:

HL: S osv. kjøper jeg kun om jeg vil oppleve litt nostalgikk i ny innpakning etter at jeg har runda 2ern.

Skrevet

Ok. Takk for info. De vil iallefall ikke koste mer enn rundt en 200 lapp tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...