Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chris

Gabe,

 

I've just seen the information on HL2Fallout: "Yes, the RC went to VU

yesterday."

Can you confirm this as true, and also, can you hazard a guess at a

rough ball park figure of when we'll see the game go gold, or is this

out of your hands now?

 

Regards,

Chris Deeming

HalfLife2.net

 

Gabe

Quote:

yes

 

Chris

Quote:

Thanks for confirmation.

 

Does the release candidate include CS:Source and HL:Source too, or will

they be sent to Vivendi at a later date?

 

Gabe

Quote:

Yes, it includes them.

 

Chris

Quote:

Excellent

 

Are you sipping the champagne yet, or are you leaving that til the game goes gold?

 

Gabe

Quote:

Once it's in stores.

Lenke til kommentar
Si meg, blir spillet sendt inn til Vivendi for at de skal prøvespille det? Er det ikke de som har ansvaret for å kopiere det?

De er jo utgiveren, utgiveren har alltid siste ord i om spillet skal bli utgitt eller ikke (duh), de foretar alltid en liten quality sjekk, men det er mer en formell sak, veldig sjelden spill blir sendt tilbake, men det skjer jo noen ganger da...

Lenke til kommentar
,17/09/2004 : 01:51] ..jeg vil se et langt spill! LANGT! minimum 60-70 timer PLEASE!      :yes:

Spillet tar ca. 25t å gjennomføre etter det Valve har sagt.

those fucking traitors!! :realmad: hadde forventa endel mer ass!! jaja...skal iallefall begynne på den vanskeligste vanskelighetsgraden!!! skakke runne det for kjapt :thumbup:

Endret av [PsyFly]
Lenke til kommentar
,17/09/2004 : 02:25]
,17/09/2004 : 01:51] ..jeg vil se et langt spill! LANGT! minimum 60-70 timer PLEASE!       :yes:

Spillet tar ca. 25t å gjennomføre etter det Valve har sagt.

those fucking traitors!! :realmad: hadde forventa endel mer ass!! jaja...skal iallefall begynne på den vanskeligste vanskelighetsgraden!!! skakke runne det for kjapt :thumbup:

Ta det med ro :)

 

Dersom du utforsker ting mens du spiller og tar deg tid til å få med deg så mye som mulig, så vil jeg tro det vil ta betraktelig lenger tid enn 25t. Også husk at du får 5 spill på kjøpet også ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
,17/09/2004 : 02:25]
,17/09/2004 : 01:51] ..jeg vil se et langt spill! LANGT! minimum 60-70 timer PLEASE!       :yes:

Spillet tar ca. 25t å gjennomføre etter det Valve har sagt.

those fucking traitors!! :realmad: hadde forventa endel mer ass!! jaja...skal iallefall begynne på den vanskeligste vanskelighetsgraden!!! skakke runne det for kjapt :thumbup:

Ta det med ro :)

 

Dersom du utforsker ting mens du spiller og tar deg tid til å få med deg så mye som mulig, så vil jeg tro det vil ta betraktelig lenger tid enn 25t. Også husk at du får 5 spill på kjøpet også ;)

Hvis du har runna hl en del ganger tar det kanskje 10 t å gå igjennom hele spillet.. Så dette er neppe noe mindre spill.. slapp av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...