Gå til innhold

nytt tastatur, HASTER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan anbefale dette, mye bedre enn Logitech Internet navigator spør du meg.

 

Logitech tastaturet er behagelig ja, men er jo utslitt etter en meget kort stund.

 

dette tastaturet, koster 282kr+frakt og då får du med optisk mus(som du eventuet selge)

Personlig så liker jeg ikke disse tastaturene :no:

 

Når det gjelder Microsoft sine tastaturer i den klassen der så er de det værste jeg har brukt.. Ikke pga kvalitet, men pga layout. Sjekk først og fremst hvordan F-tastene er lagt opp... tre og tre... det fungerer ikke om du har hørt om F4-tasten. Jeg likte heller ikke at de hadde laget en funksjonstast som måtte trykkes inn for å enable F-tastene... om man er av den nye skolen hvor man bruker musen til å peke å klikke på alt så spiller det vel ikke noen rolle, men om man liker å bruke tastaturet til short-cuts, kryptiske tastetrykk og slikt, så ville jeg vært litt mer konservativ i mitt valg. Nevnte tastatur tar og opp svært mye plass og har en veldig "plastic feel" over seg.

 

Jeg bruker Keytronic sitt KT-1000, helt basic og temmelig solid. Og ikke minst, det har F-tastene på rett plass og koster ikkeno :D

Lenke til kommentar

Sitter med ett Keytronic fra 1996 (med overgang fra AT plugg til ATX PS2 :p) hvor en såvidt kan skimte at det har stått noe på tastene. Keyboardet ellers er som nytt, og dersom jeg søler noe, er det bare å dyppe det i badekaret (med enden på tuppen unna vann). Eneste jeg irriterer meg over er ant taster jeg kan holde inne på en gang, men det gjelder ikke de nyere Keytronic tastaturene (basert på PS2 og USB).

 

Jeg har prøvd det meste, men ingen slår Keytronic (glemmer alltid å ta med meg ett KT2001sort når jeg er i sentrum :wallbash: ).

Lenke til kommentar
Ingen som kan svare meg på om det har tilsvarende mediaknapper som Internet Navigator..?

Det er 6 knapper i sølv, den første starter over F9 tasten og den siste slutter over Pause/Break tasten.

 

Fra venstre, mot høyre: Media - Play/Pause - Mute - Favoritter - E-post - WWW

 

Dette har det blitt svart på tidligere i tråden, tror jeg ... ;)

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Sitter med ett Keytronic fra 1996 (med overgang fra AT plugg til ATX PS2 :p) hvor en såvidt kan skimte at det har stått noe på tastene. Keyboardet ellers er som nytt, og dersom jeg søler noe, er det bare å dyppe det i badekaret (med enden på tuppen unna vann). Eneste jeg irriterer meg over er ant taster jeg kan holde inne på en gang, men det gjelder ikke de nyere Keytronic tastaturene (basert på PS2 og USB).

 

Jeg har prøvd det meste, men ingen slår Keytronic (glemmer alltid å ta med meg ett KT2001sort når jeg er i sentrum :wallbash: ).

Hm.... jeg sitter nå på mitt tredje siden '97... Har alltid hatt hvit. Den gruser lett Microsoft tastaturet (multimedia-drit) jeg har på en annen pc her....

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt etterhvert, og lakkere det i den fargen som faller meg inn. Må snart se til å få :dremel: `et inn alle bokstavene da de fleste banner og steiker når de bruker data`n min (ikke alle vet hvor de forskjellige tastene er ;)).

 

Har endel andre tastatur også, men kombinert nostalgi og vane gjør at det stort sett er Keytronic tastaturet som er koblet til. Samt det er IMO de beste tastaturene en får.

 

Edit: Brukte også en periode Logitech Pro (det med knekk). Det er den eneste "funksjonen" jeg savner på Keytronic (knekt på midten så en kan sitte uten vinkelen i håndleddene). Litt bytting frem og tilbake mellom knekt og ikke knekt førte til endel banning og steiking (bommet på taster :p).

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt etterhvert, og lakkere det i den fargen som faller meg inn. Må snart se til å få  :dremel: `et inn alle bokstavene da de fleste banner og steiker når de bruker data`n min (ikke alle vet hvor de forskjellige tastene er ;)).

 

Har endel andre tastatur også, men kombinert nostalgi og vane gjør at det stort sett er Keytronic tastaturet som er koblet til. Samt det er IMO de beste tastaturene en får.

Tips: Kjøp svart tastis, ta av alle tastene og lakk selve tastiset blått, og sett tilbake tastene. Eller lakk i en annen farge, men blått er rått! :w00t:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt etterhvert, og lakkere det i den fargen som faller meg inn. Må snart se til å få  :dremel: `et inn alle bokstavene da de fleste banner og steiker når de bruker data`n min (ikke alle vet hvor de forskjellige tastene er ;)).

 

Har endel andre tastatur også, men kombinert nostalgi og vane gjør at det stort sett er Keytronic tastaturet som er koblet til. Samt det er IMO de beste tastaturene en får.

Tips: Kjøp svart tastis, ta av alle tastene og lakk selve tastiset blått, og sett tilbake tastene. Eller lakk i en annen farge, men blått er rått! :w00t:

Jeg må nok risse inn tegnene på tastene, så da er det like greit å lakkere hele greia ;)

 

Kjenner jeg meg selv rett blir det nok svart eller Chrome eller begge deler. Blått er tøft, men passer ikke inn hos meg.

Lenke til kommentar
Logitech Internet Navigator Keyboard  :love: 

 

HELT ENIG! Har hatt dette tastaturet i over to år nå, og det eneste som er utslitt er advarsellappen over piltastene. Jeg har seff den svarte og gjennomsiktige versjonen :D

:thumbup: Har hatt det i ca 1år.. alså 2 stykk, det ene ble ødlagt av litt for røff behandling:P

...noe som tilsier at det tåler lite, i motsetning til KeyTronic KT2001PRO! 3 stk delt på 7 år = 2 år 4 mnd på hver, alle er fortsatt inntakte etter mye røff behandlig, utenom kanskje det første, for det ble av en eller annen grunn skiftet ut sammen med resten av pcen da den ble tatt av lynet etter at min bestefar fikk den (han brukte tastaturet i 3 år, altså ca 5 år til sammen). Tror forresten kanskje han har det fortsatt, i kjelleren...

 

edit: regneleif ;)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...