Jump to content
Sign in to follow this  
Getchoo

nytt tastatur, HASTER

Recommended Posts

Bruker dette tastaturet, synes det er ganske behagelig og flott. (knappene er ganske likt som på en bærbar, ikke plasseringsmessig sjølsagt)

Har hatt Logitech Ultra X Flat i en ukes tid nå. Er svært behagelig å skrive på. Men jeg brukte noen dager å venne meg til å spille på det. Litt uvant med så lave taster. Når du har blitt vant med det, er det ikke noe behagelig å skrive/spille på "vanlige" tastaturer med høye taster lengre. Merker at jeg skriver fortere med det også. Anbefales :)

Det flate Logitech tastaturet anbefales. Det er helt perfekt - sett bortifra "hurtigtastene" ... de er litt av den feil typen, for min smak.

_

johanf

Jaha..?

Hva er det som er der da..?

Og er taster programmerbare..?

Jeg har X-flat tastaturet, har hatt det siden onsdag og er meget fornøyd.

Det trengs litt tilvenning siden tastene er mye lavere enn på mitt tiligere internet-navigator, men begynner å bli ganske kjent på det nå. Lyden er også mye mer behagelig. Hurtigtastene er: Media, Play/Pause, Mute, Favoritter, E-Post, WWW

Disse er mulig å programere via iTouch.

Takker så mye for svar.. :)

Regner med at jeg kommer til å kjøpe det, grunnet det er flere her som anbefaler det.

Er vant med lave tastatur fra flittig bruk av laptop, så det blir nok ikke noe problem.. :)

Takker så mye for svar.. :)

Regner med at jeg kommer til å kjøpe det, grunnet det er flere her som anbefaler det.

Er vant med lave tastatur fra flittig bruk av laptop, så det blir nok ikke noe problem.. :)

Bra valg :)

Vurderer Logitech Ultra X Flat tastaturet selv. Kjøpte Logitech Internet Navigator tastaturet for en stund siden, og kan ikke fordra det. Det er altfor stort og klumpete, man må trykke ned f-tastlåsen hver gang man skrur på maskinen, og space-tasten er mye tyngre å presse ned enn de andre tastene (passer svært dårlig med dataspill av typen FPS). Har gått tilbake til mitt gamle og brukte siemens-tastatur inntil videre. Er det forresten f-tastlås på Logitech Ultra X Flat, og funker det bra til å spille - f.eks. UT og Quake?

Jeg har selv hatt Ultra X tastaturet i ca. tre uker eller noe sånt nå, og jeg kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd! Det er en del mindre enn vanlige standardtastatur, lyden på det er deilig, og det har ikke så mange tullete ekstraknapper som jeg aldri bruker uansett. :w00t: Et annet pluss er at du spiller å installere drivere til det, de hurtigtastene som er funker likevel! Alt i alt så er dette det beste tastaturet jeg har prøvd, trengte bare et par dagers tilvenning. Det funker ypperlig til spilling også :)

Du kan jo kjøpe et mini tatatur som egentlig brukes til PlayStation 2:) Det er utrolig deilig. Har ikke til til å finne link nå, er på skolen...

merke på tastaturet er logitec..