Gå til innhold

nytt tastatur, HASTER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech Internet Navigator Keyboard  :love: 

 

HELT ENIG! Har hatt dette tastaturet i over to år nå, og det eneste som er utslitt er advarsellappen over piltastene. Jeg har seff den svarte og gjennomsiktige versjonen :D

:thumbup: Har hatt det i ca 1år.. alså 2 stykk, det ene ble ødlagt av litt for røff behandling:P

...noe som tilsier at det tåler lite, i motsetning til KeyTronic KT2001PRO! 3 stk delt på 7 år = 2 år 4 mnd på hver, alle er fortsatt inntakte etter mye røff behandlig, utenom kanskje det første, for det ble av en eller annen grunn skiftet ut sammen med resten av pcen da den ble tatt av lynet etter at min bestefar fikk den (han brukte tastaturet i 3 år, altså ca 5 år til sammen). Tror forresten kanskje han har det fortsatt, i kjelleren...

 

edit: regneleif ;)

Det tåler ikke så mye.. men det er sykt godt å skrive på :)

Lenke til kommentar

Ingen tastatur har tålt mine utbrudd (nevene har en tendens til å slå tastaturet litt vel hardt når jeg spiller) like godt som keytronic. Men jeg vil tro det er en vanesak. Da jeg startet opp med PC galskapen var det bare ett alternativ som var bra; Keytronic, etter det har det mye med vane og uvane (slå på tastaturet så taster flyr er vel strengt tatt en uvane :p) og hvilke tastatur som passer best til de vanene og uvanene.

 

Har fått endel stygge blikk fra venner med Logitech trådløst tastatur for å si det slik :p (tastene er ikke like lett å få på plass igjen der....).

Lenke til kommentar
Jeg må nok risse inn tegnene på tastene, så da er det like greit å lakkere hele greia ;)

Nei! Du kjøper svart, lakker det grått f.eks. da, og holder selve tastene langt borte mens det tørker. Da trenger du vel ikke risse inn noe som helst....

Å joda, for skriften er borte før jeg kjøper meg ett nytt ;)

 

Samt det ser litt mer gjennomført ut med lik "font" (frihånd ala legeskrift :p) som i resten av mine casemod`s ;)

Lenke til kommentar
Logitech Ultra X har USB tilkobling. Det følger med en omformer som gjør at du kan koble til PS/2, men tilkoblingen er opprinnelig USB.  :yes:

Ikke på mitt som jeg fikk for en uke siden...

Så ditt er bare ren PS/2? Hm, det var rart. Er 100% sikker på at mitt har USB, med overgang til PS/2... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...