Gå til innhold

Hva med et gamer.no lan :D ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt et spennende forslag, men det er også ufattelig mye jobb å arrangere et LAN-party. Vi har veldig mye å gjøre med Gamer.no fra før, og jeg tviler på at vi har ressurser nok til å kunne gjennomføre et slikt LAN-party. Ikke minst er det et økonomisk spørsmål. Vi får se hva tiden viser, og kanskje noen erfarne folk til og med vil hjelpe oss? Men vi kan ikke klare dette alene.

Lenke til kommentar
Til Gamer.no

Ta kontakt med oss om dere er interessert i å få til ett skikkelig lan..

[email protected]

 

 

Vet at hw.no har prøvd dette før, og det gikk ikke så bra, og det var nok egentlig bare ett resultat av at de som stod bak ikke hadde kompetansen og erfaringen til å arrangere det.

Kunne ikke sendt en ordentlig mail istedet for å poste det her?

 

Blir jo som indirekte reklame...

Lenke til kommentar

Indirekte? jeg ville jo heller si direkte da men.,

 

Poenget var at hvis de er interessert så tar de kontakt med meg, og ikke omvendt.

 

Jeg gidder ikke dytte ned ett arrangement i halsen på noen som ikke vil ha det..

 

Så derfor regner jeg med at hvis de er interessert så tar de kontakt, og er de ikke interessert så er de ikke det... :)

Lenke til kommentar
Jeg ville ALDRI reist til Stavanger, Bergen eller andre byer på vestlandet for og være med på et lan! Det ville også vært svært optimistisk og håpe på at det kom noen nordlendinger. Derfor et sentral sted i sør/midt Norge, mener nå jeg.

Du har et poeng, men det er desverre slik at det bor ganske mange mennesker her i sør som har en grei avstand til disse stedene.

 

Men selfølgelig kommer det ann på hvor mange folk en regner med på et sånt lan da.

Lenke til kommentar
NOpe. Mer sør, få som spiller CS over Trondheim er det ikke?

Alt for langt Nord for folk fra Oslo, Kristiansand og Stavanger etter min mening;)

Hehe du vet det er cirka 80 mil å kjøre fra Kristiansand til Trondheim (32 til Oslo, 50 til Trondheim)..

 

Til sammenligning er det over 110 mil fra Tromsø til Trondheim. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...