tbend Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Logitech Wingman Extreme.... 5år gammel, enda 100% dugelig i Desert Combat...
skorpio Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Den beste piloten i BF1942 flyr med mus/tastatur. Selv foretrekker jeg joystick.
OnetroM Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Et lite spørsmål til de av dere som flyr helikopter med tastatur/mus; Hvilke axser legger dere til mus og hvilke til tastatur? Jeg har prøvd litt forskjellig men havner alltid tilbake til joystick. Men selv med joystick er det ikke lett å hoovre. (sier kanskje mest om meg..)
Lucas Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Et lite spørsmål til de av dere som flyr helikopter med tastatur/mus; Hvilke axser legger dere til mus og hvilke til tastatur? Jeg har prøvd litt forskjellig men havner alltid tilbake til joystick. Men selv med joystick er det ikke lett å hoovre. (sier kanskje mest om meg..) standar..opp og ned med W og S og snu seg med A og D ! funker fett her, bruker standa instilliner, Defelut
Nymfo- Olga Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 (endret) har en Microsoft et eller annet! husker ikke hva den het! Microsoft Sidewinder 2 ForceFeedback kanskje ? Den har jeg. samme her ! :!: Jeg brukte min SW FF2 flittig i BF/DC/SH, inntil jeg sølte cola ned på base- "kula", noe som resulterte i at nevnte cola rant ned i elektronikken... Den led siden av konstante rykninger, og nektet å snakke med PC`en Men jauda... Glimrende joystick er det uansett Endret 18. september 2004 av Nymfo- Olga
Lucas Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 har en Microsoft et eller annet! husker ikke hva den het! Microsoft Sidewinder 2 ForceFeedback kanskje ? Den har jeg. samme her ! :!: Jeg brukte min SW FF2 flittig i BF/DC/SH, inntil jeg sølte cola ned på base- "kula", noe som resulterte i at nevnte cola rant ned i elektronikken... Den led siden av konstante rykninger, og nektet å snakke med PC`en Men jauda... Glimrende joystick er det uansett så sant, så sant..R.I.P
Aasgaard Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 MS-stikker er uansett ikke noe man satser på nå, MS har sluttet å prdusere disse for lengst. Produserer ikke spilltilbehør til PC i det hele tatt lenger. Mange er fornøyd med MS-stikkene, men de nye Logitech-stikkene er i en klasse over imo. Men, slikt kan selvsagt være en smakssak, forskjellige hender passer til forskjellige stikker.
skorpio Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Problemet med Logitech stikkene er at de blir slarkete veldig fort. Da er den så godt som ubrukelig til klanspilling. MS stikker blir sjelden slarkete.. har hatt min MS FF2 i årevis ..
Piratpjokken Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Har sidewinder force feedback 2 ei me Føler at eg får mye....mye bedre styring og manøvre!
- mOtz^ - Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg har prøvd litt forskjellig...både joystick og tastaur...men etter å ha spilt en god stund så synes jeg tastaturet er det beste... ...man trenger bare tid og øvelse...
Potetdamen Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 personlig synes jeg tastaturet er best
Aasgaard Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Problemet med Logitech stikkene er at de blir slarkete veldig fort.Da er den så godt som ubrukelig til klanspilling. MS stikker blir sjelden slarkete.. har hatt min MS FF2 i årevis .. Tja, har testet et "par" stikker. Med unntak av HOTAS Cougar må jeg si at de nye Logitech-stikkene er noe av det med høyest kvalitetsfølelse. Joysticken jeg bruker mest er Freedom 2.4, hatt den siden den var ny på markedet, og den er praktisk talt som ny enda. Har riktignok en eldre Logitech-stikke som ble "utslitt" og slarkete relativt fort. Dessuten er som sagt ikke MS et reelt alternativ for folk som skal kjøpe seg stikker med mindre de kommer over et gammelt støvete parti i en bortgjemt butikk. Men jeg er uansett ikke i tvil. Kunne ikke falle meg inn å ofre favorittstikka for en av MS-stikkene.
m-momr Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 (endret) Den beste piloten i BF1942 flyr med mus/tastatur. Selv foretrekker jeg joystick. yapp det er meg, jeg bruker det :!: :!: neida, men jeg bruker/fåretrekker mus og tastatur. Endret 19. september 2004 av m-momr
Keylar Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Smak og behag ! Det er veldig greit å sette joysticken i autopilot mens du heller i litt cola i glasset =) ja, og så 1 sec senere har du blitt sprengt til pinneved av MEG! :!:
Croyfer Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Smak og behag ! Det er veldig greit å sette joysticken i autopilot mens du heller i litt cola i glasset =) ja, og så 1 sec senere har du blitt sprengt til pinneved av MEG! :!: Nei, skrur jo selvfølgelig på usynlighets-hacken først
user156890 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Logitech Wingman Extreme.... 5år gammel, enda 100% dugelig i Desert Combat... Yeah Bruker Joystick når jeg ikke spiller seriøst, altså når jeg joiner en public eller spiller mot boter. Får liksom DEN feelingen når jeg trykker på avtrekkeren og en missil durer avgårde og treffer målet så det blir blåst til H**** virker liskom litt mere "real life" Også bruker jeg mus og tastatur når det er litt mere seriøst, på lan eller de gangene jeg føler for og gjøre det bra. Syns liskom alt reagerer mye bedre med musa, flyet svinger liksom raskere og helikopteret manuvrerer enklere Men fortsatt Logitech Wingman Extreme
Ceaucescu Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Har aldri fått helt dreisen på joystick-bruk, så jeg holder meg til tastaturet og musa.
Elensar Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Bruker tastatur og mus , det er det som er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå