Gå til innhold

Er det noen du synes utmerker seg "faglig"?


guezz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sosohal har noen geniale spydige kommentarer og kan mest om "1337-haxX00rz!11!1"-språket

 

AnAnAs er kanskje den jeg blir mest bekymret for til tider.. (whiner litt her og der)

 

KebabGUD har utrolig bra kompetanse på å bli bannet. (han er bannet frem til år 2030 eller noe) (CFD er vel noe av det samme)

 

Jeg tror jeg er best til å pirke på småting! :D

Lenke til kommentar
HW:

Snekker`n, oivind_dahle, Simen1, Goophy, Teknikeren, wh1te

:) Hyggelig!

 

De jeg har lagt merke til, leser mest om hw.

 

Simen1, Oivind, snekker`n, jimramse, mistapi osv det er mange her jeg synes er veldig dyktige og greie når det kommer til å få hjelp og når man lurer på noen. Snekker`n svarer alltid på pms og er generelt hyggelig. Simen1 er bare 10 ganger over de fleste :) Men det er jo positivt at det er slike personer så en kan få hjelp, husker da jeg selv var nybegynner (er jo det enda også....) og fikk mye god hjelp og det er laget mange gode tråder om diverse ting, herunder tester, så en stor takk til alle som har hjulpet meg!

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Jeg leser ikke så mye på de delene av forumet som ikke har med bil og motor å gjøre, men har lagt merke til noen av de som er nevnt tidligere

 

Simen1

Snekkern

Skrue

 

For å nevne noen, beklager hvis jeg har skrevet nickene feil.

 

Ellers vil jeg utpeke Opus til kongen når det gjelder VW og Audi i bilseksjonen. Mange andre kunnskapsrike folk der, men jeg kan ikke nickene utenat og er for lat til å lete nå, så til dere som ikke er nevnt får jeg bare si sorry, dere burde vært her dere og :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
HW:

Snekker`n, oivind_dahle, Simen1, Goophy, Teknikeren, wh1te

Takker for den, sånt varmer. :)

 

Beklager for å bumpe denne tråden, er egentlig VeXx sin skyld. (:p).

Kjipt at han stakk av, var en av de med mest kunnskapt om GFX-hw.

Har selv vurdert å stikke av, men gidder ikke, poster som en gal i OT uansett...

 

Ellers så er det så uendelig mange jeg skulle ha nevnt, men orker ikke liste opp nå. (Egentlig har jeg time om 4 minutter).

 

Synes denne tråden fortjente en bump. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...