Gå til innhold

De dype skoger - Metal som skremmer mor og far!


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står det ikke i topic: Metal som skremmer mor og far???

 

Både Dimmu Borgir og Slipknot skremmer noen foreldre vil jeg påstå. Bare fordi Dimmu Borgir har solgt over en million album skal de ikke få lov til og bli diskutert her??? Jaja.... Litt merkelig men...

Det ene inlegget mitt er ironisk for å vise for tåpelig det er at populære skrikemetal band ikke skal bli diskutert. Eg vil si at så lenge vokalisten skriker skiggelig så er det akseptert. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Står det ikke i topic: Metal som skremmer mor og far???

 

Både Dimmu Borgir og Slipknot skremmer noen foreldre vil jeg påstå. Bare fordi Dimmu Borgir har solgt over en million album skal de ikke få lov til og bli diskutert her??? Jaja.... Litt merkelig men...

De er sikkert ikke tr00 nok for de ukjente undergroundbandene. Personlig tror jeg det har noe med at for å bli virkelig kjente og kommersielle, må de tilpasse musikken sin, og ikke ha tekster som handler om å voldta og drepe naboen sin katt. Det fører ofte til at de mer ukjente, såkalte true undergroundbandene kaller de for uekte, siden de tilpasser musikken sin til massene, og fokuserer på å få solgt plater.

 

Skjønner de ganske godt, egentlig. Når det går over fra å fokusere på musikken til å fokusere på platesalg, da er det gått for langt.

 

Jeg beskylder ikke Slipknot for slik kommersiell tilpasning, men jeg har mistanker om at Dimmu Borgir har gjort noe slikt.

Lenke til kommentar
Står det ikke i topic: Metal som skremmer mor og far???

 

Både Dimmu Borgir og Slipknot skremmer noen foreldre vil jeg påstå. Bare fordi Dimmu Borgir har solgt over en million album skal de ikke få lov til og bli diskutert her??? Jaja.... Litt merkelig men...

Det ene inlegget mitt er ironisk for å vise for tåpelig det er at populære skrikemetal band ikke skal bli diskutert. Eg vil si at så lenge vokalisten skriker skiggelig så er det akseptert. :)

bra... var litt usikker, er ikke altid like lett og oppfatte ironi når det er skrevet. Vil si meg ganske enig.

Lenke til kommentar

ang. Dimmu (jeg liker ikke bandet men..) så vil jeg påstå at death cult armageddon er sinnsykt mye dårligere enn Enthroned Darkness Triumphant,Puritanical Euphoric Misanthropia og Stormblåst...

 

Hva en anmeldelse sier, ja hvem gir vel f i det? Hvis man skulle stolt på anmeldelser ville man gått glipp av mye bra...

 

Edit:leif!

Endret av Skuld
Lenke til kommentar
ang. Dimmu (jeg liker ikke bandet men..) så vil jeg påstå at deathcrush armageddon er sinnsykt mye dårligere enn Enthroned Darkness Triumphant,Puritanical Euphoric Misanthropia og Stormblåst...

 

Hva en anmeldelse sier, ja hvem gir vel f i det? Hvis man skulle stolt på anmeldelser ville man gått glipp av mye bra...

Selvsagt, en anmelder kommer kun med sin påstand. Akkurat som det du og jeg gjør akkurat nå. Men, en verdi kan de likevel ha. Om man finner seg en anmelder som man faktisk i mange tilfeller er enig så kan hans uttalelser være nyttige. Blir på en måte som en god musikkvenn man respekterer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...