Gå til innhold

De dype skoger - Metal som skremmer mor og far!


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle slå et slag for metal-poesien + at jeg ville gi HalTan en god latter:

 

Carpathian Forest - Skjend hans lik:

 

En Evig Kamp Mot Guds Lys!!!

 

Drep den førstefødte

Skjend hans lik

En fiende av Gud

Til evig tid

 

Hat, Kulde, Død!!!!

 

Et hjerte fylt av hat

Ondskapens sjel

Kald likbleik hud

Dødens sanne ansikt

 

Ond, Grim, Sjel!!!!

 

Grim hellig forakt

Kristen menneskejakt

Uforsonlig tidløst hat

Gi meg Valgjerds hode

Pa et faens sølvfat

 

En dødsmaskin skapt av hat

Mot Gud og hele menneskeheten

SATAN!!!!!!

En iskald trone skapt av uhellig tro

Beskyttet av alt det onde

Og hedensk vikingblod.

 

En evig kamp, jeg blåser pa ildens glød.

En fiende av Gud, til evig tid.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Trad. BM er ikke helt min greie (skrekkelig lite interessant BM før De Mysteriis..), liker mer post/ avantgarde-BM. Om de er ekte BM driter jeg oppi.. bermen har sikker vansker med å svelge band som f.eks Carnival in Coal som er signa på Elitist Records, bare hør på "Yes, We have no bananas" -> (Link til Mp3er).

 

Hvis tr00 er å inneha ett ekstremt dualistisk verdensbilde (hvor det bare finnes to motpoler), da er da tr00-€v|l knights who say grrr like rigide som hva de bekjemper, og kanskje nettopp derfor hater de motparten, fordi den speiler så perfekt deres egen impotens.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha noen tøffe sanger uten skrikevokalen, noe å anbefale?

Pagans Mind er drit bra, og de har "klar" vokal, (Aegean Shores er den beste sangen av dem jeg har hørt hvertfall,) men vet ikke om det godkjennnes som ontopic i denne tråden..

 

Edit: Du kan også prøve The Kovenant, de har litt growling (eller skriking som du henviser til) men mest vanlig vokal (tror jeg).. ganske bra band..

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Pagan's Mind er et meget bra band ja. Men, som sagt: det er vel et progressivt metal-band og ikke akkurat et "skumleband". ;) Min favorittsang er vel "Entrance Stargate" eller "...of epic questions".

 

Kan anbefale disse to bandene "Mushroomhead" og "Dark Tranquility", god metal uten den helt sinte growlevokalen. :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke akkurat Tr00 som det er snakk om her, men Åpningen til shagarath (?) i Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy, er by far det feteste skriket jeg og mitt lille litt svarte lille hjerte har hørt. :w00t:

 

Edit: Er sikkert sampla fra senga mi på en god lørdag :cool:

Synes han er en av de råeste vokalene der ute faktisk, gammelt dimmu er han ganske lys og det er litt (ok, veldig for meg hvertfall) vanskelig og få med seg hva han synger. Men på de to-tre-fire siste skivene er han kanskje noe mørkere og det er lettere og forstå hva han synger...*synge på Vredesbyrd*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...