Gå til innhold

De dype skoger - Metal som skremmer mor og far!


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra innlegg scarface !

 

Vittig hvor mye feil mediene kan ta. Det jo nesten flaut og se på, men tar det med et smil. :)

Lager store og svære overskrifter som Satanist band skal spille i kulturhuset, hjælp!

Finner opp noe og setter det i et dårlig lys, folka kan jo faen meg være like hyggelig som vanlige A4 folk selv om de spiller brutal dødsmetall ! :)

Lenke til kommentar
Hmm, er det bare jeg her som har et godt øye til Cradle of Filth? Man kan si hva man vil om Dani og resten av gjengen, men stemningsskaping - DET er det mestre  i!

Hadde jeg fortsatt likt musikken så hadde jeg nokk hatt et øye med de! :)

Sett spillefilmen de har laga LarsP ? Cradle of fear ? ahha, vittig film.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar

hm. ikke noen stor fan av black metal, som det er skrevet mest om her.. men skal man virkelig "skremme mor og far", så må man vel sette på ting som ion dissonance, pig destroyer, into the moat, og discordance axis. akkurat nå hører jeg på iniquity, men det har vel etter hvert mistet sin effekt.. :p

 

må vel sjekke ut Anaal Nathrakh og..! ;)

Lenke til kommentar
Dette er en tråd om ekstrem metal generelt?

 

I såfall:

 

Herregud så mye rart jeg leser om Cannibal Corpse konserten i Sandnes neste uke.

Huh? Cannibal Corpse-konsert i Sandnes? Hva i alle dager?

 

Hadde Chris Barnes fortsatt vært vokalist og hvis spillelista ikke inneholdt noe fra de tre-fire siste platene, så skulle jeg tatt turen ned. Barnes skrev mang en gladtekst i sin tid.

 

Cannibal Corpse - The Bleeding anbefales på det varmeste btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...