Gå til innhold

De dype skoger - Metal som skremmer mor og far!


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naglfar er herlig LarsP, sitter faktisk og hører på Devoured by naglfar nå! :)

 

Jeg liker både death og black metal, liker best death metal jeg da men. Når jeg begynte og høre på metal gikk det vell mest i nye-Dimmu Borgir,Arch enemy,In flames.

 

Wages Of Sin av Arch enemy var vell en plate som surra ganske ofte, men til slutt gikk jeg ganske lei av den typen musikk, swe death metal eller hva det kalles ! :) Et band som jeg fortsatt liker og har likt lenge som kanskje er innen swe dm sjangern er vell Hypocrisy.

 

Innen black metal sjangern :

Mayhem : genialt band, syntes deathcrush kanskje er det beste albumet. Ikke langt bak er The grand decleration of war.

Darkthrone : Er vell igrunn favoritt bande mitt innen bm sjangern, er vell noen som er uenig om at Hate them er et perfekt album, men det syntes nå jeg. For og ikke snakke om a blaze in the norterhn sky og transevilian hunger. And Funreal moon ! :)

Satyricon : Liker de veldig bra, eneste er at jeg ikke har så veldig sansen for satyr lenger. Syntes ikke volcano er et beinkankene album akuratt, men det er veldig avslappene :)

1349 : Vet ikke om det skal stå som death/black jeg, det er noe som surrer og går ofte om dagen. Beoynd the apocolypse er et helt genialt albume !

:w00t:

 

Deathmetal : Har ikke hørt på det så lenge, men finner sjangern mer og mer fasinernde ( noe som ikke fenriz gjorde akuratt :tease: )

Decapitated : tja, hva skal man si ? :love:

Cannibal Corpse : Brutalt og bra, veldig kreavtive covere ahah. De får den raske spillinga deres til fungere veldig fengene og herlig.

Crytopsy : KNUUUUS !

En rekke flere band og. Prøver og forstå sjangern bedre en jeg gjør nå.

 

Gammel Burzum må jo også nevnes. Særlig mye grimmere enn 'War' får man det ikke. :)
Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
k00lere bassist skal du faen meg leite lenge etter! :green:

carpathianforest1.jpg

 

So tr00. ;)

 

Personlig er det mye metal jeg ikke sluker uten å skrape opp halsen, blandt de tyngste banda finner vi Meshuggah og In Flames. Har aldri hatt noe til overs for de nærmest selvparodiske liksminka "tr00" BM-bandene.

 

Dette er for øvrig off the record. *hoppe inn i metalhuden igjen*

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Sitter og hører gjennom Naglfar sitt "Diabolical"-album. Fantastisk bra saker. Noen som liker Naglfar her?

 

Har alle platene deres. De har en ganske morsom(ikke negativt ment) vokal, og jeg synes tekstene og er ganske underholdende :)

 

 

 

bandene jeg liker best nå er Taake, Immortal, Grenjar og Ljaa.

Store alle sammen på sin måte, har mistet en del respekt for Grenjar etter at jeg fant ut at 2 av de var sivilarbeidere på min skole dog. ;)

 

 

 

btw, tilbake LarsP?

Lenke til kommentar

Glemte og legge til Immortal. Har vært et band jeg har likt ganske lenge. Mystiske tekster som får hue til og sveve avsted! :)

 

Det er en hel rekke band jeg ikke har tid til og kommentere. Syntes det er spennende og se metal sjangern forandrer seg, bare ikke for sterke forandringer. Når band trekker inn for mye synth syntes jeg musikk hovedsaklig blir ganske tam dvs kjedelig. :)

 

Har fått litt interesse for progga-metal. www.mysticum.com , tror man kan laste ned skiva der ifra gratis.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke akkurat Tr00 som det er snakk om her, men Åpningen til shagarath (?) i Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy, er by far det feteste skriket jeg og mitt lille litt svarte lille hjerte har hørt. :w00t:

 

Edit: Er sikkert sampla fra senga mi på en god lørdag :cool:

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...