Gå til innhold

TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 3


Anbefalte innlegg

Er veldig interessert i å vite om Gigabyte sine hovedkort på socket 754 lider av de samme problemene som dette. Har veldig liten lyst til å begynne å flashe HK hvis det fører til så mye tull.

Jeg har samme hovedkortet i socket 754 og er stor fornøyd. .

Har flashet med @bios programmet flere ganger (bygget pcer for kammerater) uten at jeg har hatt noe problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uh. Godt å se at man herjer med en maskin, men det skremmer meg fremdeles at man kan bruke så mange penger på en maskin :) I alle fall på en gang. Ikke for det, det er sikkert verdt det, men jeg tror nok de flestes bedre halvdeler hadde satt seg på bakbeina om man hadde kommet med en ide om å investere 50000 i det enkelte ser på som unødvendige greier.

 

Men igjen, det er bra at noen gjør slike stunt, og du får gi samboeren din en ekstra god klem for at hun aksepterer dette forbruket...

Det er vel med denne "hobbyen" som de fleste andre du ha et budsjett du viser dama og et som stemmer med virkeligheten :D

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvor langt det går i 3dmark med litt saftig overklokking...

 

Mitt P4 system oppnår over 13k.. (med default kjølere) og det har kosta langt under så mye :p så om ikke "super-pc"en klarer 14-15 tusen blir jeg skuffa..

 

1ting.. hvorfor ddr ram? RD > ddr

investere i RD maskin må jo være langt bedre enn ddr...

Lenke til kommentar

Kan problemene mie skyldes at jeg kjører minnene på default 2,5 volt ?

Jeg har 2gig av dem og kan varme samt for lite volt gjøre at maskina krasjer ?

Jeg tror jo nå at det kun er skjermkortet som er problemet.

 

Edit: øyvind har du prøvd BFV med oppsettet ditt ? og de beta driverne ?

Endret av kasol
Lenke til kommentar

Er glad for at jeg gjorde det rette når jeg valgte å vente på en konkurrent til gigabyte-kortet på det norske markedet. Hadde lest tester av kortet på forhånd der det ikke akkurat overbeviste, så jeg bestemte meg for å se hvilke alternativer jeg fikk om jeg ventet en måned eller to.. Kjøpte MSI K8N Neo2 Platinum når det kom ut, og er meget fornøyd nå. Ingen problemer med chipset/bios-oppdateringer, alt er bare bra. Og maskina går som ei kule. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...