Gå til innhold

COOP PC tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut av det spørsmålet mitt litt lengre oppe.

Men er det mulig og bruke kontrolen til feks winamp eller andre ting?

Jeg får ikke til å bruke fjerkontrollen i det heletatt. Sensoren er plugget inn i USB porten og lyser, batteriene er i fjernkontrollen og også her lyser det når jeg trykker på en knapp. Likevel ingen reaksjoner på skjermen. Ellers noen som har funnet annet software en PowerCinema? Det er utrolig klønete å bruke egentlig.....

Lenke til kommentar
prøvd mye rart.... søk på X10 remote control

Fant ikke noe om fjernkontrollen, har derimot funnet en del software som kan brukes.. Søkte bare litt på download.com men ingenting som er noe særlig bra synes jeg, er ikke interessert i å ta opp fra camcorder tv osv.. vil bare se på tv, enkelt og greit, og ha oversiktlig måte å surfe gjennom kanaler på. Kanskje powercinema ikke er så ille likevel.

 

Noen som kan forklare meg hva de gikk gjennom får å få fjernkontrollen til å virke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

heisann,

er det noen som har kjøpt og installert mer minne i denne maskinen med vellykket resultat? Blir liksom ikke helt klok av alle innleggene her hvor noen får twinmos til å fungere, men med redusert ytelse.

 

Noen som kan anbefale en type minnebrikke som fungerer tilfredstillende. Er det best å bytte ut den som står i, og erstatte med 1-2 nye (2x512/1gb) ram brikker?

 

Ps, til deg som lurer på hvordan du kan få fjernkontrollen til å fungere, så må du installere den cinema tingen...den installerer visstnok driveren som trenges i samme operasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...