Gå til innhold

COOP PC tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neei, det er like bajstreigt..

Uten USB-plugger, med nyeste chipset drivere og

bios 1.23

 

Noen som tror det nytter å installere Windows på nytt?

Eller er det noen som kan tenke seg hvor problemet kan ligge?

Jeg brukte sånn XP recovery og satte datoen way tilbake, men problemet

var der like fullt. Betyr det at det er et bios-problem og ikke har noe

med noe som ligger på harddisken for sure?

 

Takk til alle dere som fortsatt følger opp denne tråden!

Jeg skal ringe MEdion support i Danmark i morgen og høre

Lenke til kommentar
Hei

 

Min Coop-PC ble sirup i oppstarten plutselig.

Dvs den henger 2-3 minutter uten at man kan trykke på del for å komm inn i bios. Plutselig løsner det og den starter så rimelig raskt.

 

Har forsøkt å gjennopprette systempunkt i windows XP og oppdatere

bios. PC'en ble så enda tregere i oppstarten så jeg satte dette tilbake slik det var. Det eneste jeg ikke har prøvd da er å oppdatere chipset-driverne.

Men der er det så mange valg ift. operativsystem. Noen som kan hjelpe meg med hvilket operativsystem jeg skal velge inne på sidene til hyperion for å få riktige drivere til denne coop-pcen? Har xp home SP1 installert.

 

Er det forresten noen som kan fortelle meg om denne pc'en fungerer greit med XP-pro?

 

Takker for hjelp

jeg har samme problemet.. men jeg fikk det først da jeg oppdaterte med VIA chipset driveren som følgte med pc-en.

Har senere prøvd nyere oppdates og prøvd å formatere, men det hjelper ikke.. skal nå sende en mail til metion for hjelp!

Lenke til kommentar

min coop pc henger også veldig i oppstarten så lenge jeg har ipoden min kobla til i usb porten. Firewire kortet fikk jeg ikke til å fungere med ipoden i det hele tatt. Har lest at det visstnok er stor forskjell på firewire kort. Noen som har fått ipod til å fungere med firewire på denne maskinen ?

Lenke til kommentar

Hei. fikk et surroundanlegg til jul, PHILIPS MMS460. Men jeg får bare lyd i fronthøytalerne :thumbdown: . Har vært i kontrollpanelet og gjort om til 5.1, men det virker forsatt ikke. :( Noen som har peiling på hva som er galt?? Kanskje jeg trenger nye drivere eller lignende, er litt noob når det kommer til sånt :blush:

 

Håper på raskt svar da :cool:

 

 

edit: kan vell legge til at jeg er en stolt eier av coop maskinen :)

Endret av Axs|s
Lenke til kommentar
Hei. fikk et surroundanlegg til jul, PHILIPS MMS460. Men jeg får bare lyd i fronthøytalerne :thumbdown: . Har vært i kontrollpanelet og gjort om til 5.1, men det virker forsatt ikke. :( Noen som har peiling på hva som er galt?? Kanskje jeg trenger nye drivere eller lignende, er litt noob når det kommer til sånt :blush:

 

Håper på raskt svar da :cool:

 

 

edit: kan vell legge til at jeg er en stolt eier av coop maskinen :)

Start en ny thread i lyd/bilde forumet, forklar hvilken PC/Maskinvare du har, OS, og hvilket annlegg det er. Du vil kanskje få litt raskere og bedre hjelp der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...