Gå til innhold

COOP PC tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har jo 2 stk 60mm i forkant av kabinettet nå, men jeg syntes de flytter for lite luft. Tror det vil fungere bedre med 1 stk 120mm i bunnen av kabinettet. HD tempen min ligger på 42-43 grader, men MB tempen ligger fortsatt på 50 grader slik den gjorde før jeg monterte viftene.

Lenke til kommentar
[quote name='smeboe' date='25/09/2004 : 20:26'] Bare sånn "for the record": denne har gått ut av salg, ikke sant? Sendte en mail i slutten av August, og da sa de de var tomme. Men siden har jeg sett 10-20 her på hw som har sagt de skal kjøpe den (dog har jeg aldri hørt noen som HAR kjøpt..)
Tror jeg skal sende en mail nå også, forresten.

oobs! [quote]Sendte mail til Coop og fikk svar:

[quote]Dessverre er de helt utsolgt nå. Det kommer nok tilsvarende tilbud senere, uten at det er bestemt når.
*******, Coop Norge[/quote]

Jaja, gleder meg til neste tilbud ;)[/quote]

Fant det der ja!

Men denne er interressant for oss som har nølt for mye:
[url="http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=172020"]http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=172020[/url]

Kilden virker ikke helt pålitelig, men det bør være et snev av sannhet i det, i og med at Rema har prøvd seg før. [/quote]
Gode nyheter til de som ikke fikk fatt i COOP-PC'en; det kommer en ny kampanje om ikke så altfor lenge. En ladning på ca. 2000 PC'er skal selges i hele Norge.
Eksakt tidspunkt vet jeg dessverre ikke.
Lenke til kommentar
Gode nyheter til de som ikke fikk fatt i COOP-PC'en; det kommer en ny kampanje om ikke så altfor lenge. En ladning på ca. 2000 PC'er skal selges i hele Norge.

Eksakt tidspunkt vet jeg dessverre ikke.

Jaaaa!

(men nå har jeg begynt å sikle på pc med bedre skjermkort, og det virker som om det ikke er så gode muligheter for oc) Må tenke på dette...

Lenke til kommentar

Nå sliter jeg litt.

Har Installert en alt i ett Lexmark 3100 series skriver til maskinen. Nå henger den i flere minutter før den starter. Dersom jeg kobler fra USB kabelen før jeg starter maskinen virker den helt fin igjen. Ser at det er flere som har hatt problemer med USB. Er det noen som har funnet årsaken til at maskinen henger?

Noen som kan tipse meg om en vei rundt dette problemet?

:wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
Nå sliter jeg litt.

Har Installert en alt i ett Lexmark 3100 series skriver til maskinen. Nå henger den i flere minutter før den starter. Dersom jeg kobler fra USB kabelen før jeg starter maskinen virker den helt fin igjen. Ser at det er flere som har hatt problemer med USB. Er det noen som har funnet årsaken til at maskinen henger?

Noen som kan tipse meg om en vei rundt dette problemet?

:wallbash::wallbash:

Forsøk å fjern Card-reader fra oppstart i BIOS, hvis dette ikke funker forsøk med oppgradering av BIOS, oppdaterig av USB fra www.viaarena.com

Dette er et velkjent problem, hvis dette ikke hjelper må du foreløpig leve med dette.

Koble fra printer før hver oppstart, er det noen andre som har løst problemet???

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes denne maskinen bråker som ett helvette? Ehh..mildt sagt.

 

Så du JEG76 nevnte noe med cool'n'quiet eller no, men hvor er dette?

 

Hatt maskin godt og vel en måned nå, med 0 (!!) problemer så langt, etter SP2 også. Og det ENESTE som plager meg er den vifta. PB'en til broren min er helt lydløs, men min døver nesten tv'en på kvartvolum.. :ermm:

 

Du sa også at det ikke var floppy, det er det på min!!? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...