Gå til innhold

COOP PC tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte winflash..... ikke problemfritt, men det gikk.

 

Stian: Du har et 9800pro med XT  kjerne ... kalles 9800xxl

Jeg vet det...

Men det står 9800xt over alt.

Er det den som oppfatter alt? er dette normalt.. hva står det oss dere?

Skriv driverene dere bruker og pliz :D

Dette er helt normalt... den leser av kjernen ikke "brett typen" (husker ikke navnet på det), eller minne...

 

Bruker nyeste Catalyst (3.9).

 

S-video inn har jeg ikke brukt... sikkert en fin måte å rippe DVDer på?

Er bare en vanlig video inngang...

Lenke til kommentar

går det ann å sette inn en ny vifte på cpu som ikke bråker så fælt, og hva er egentlig den store brønnen over godt for? lufta kommer vel inn i vifta selv om den ikke er der?

 

 

 

på forhånd takk, Fredflex :roll:

 

jo,og med det samme jeg er i det undrende hjørnet.. hva er forskjellen på catalyst 4.9 med controllcenter(42mb) kontra catalyst 4.9 controll panels (21mb)? hvilken bør jeg velge for at kjermkortet skal virke skikkelig?

Endret av fredflex
Lenke til kommentar

Bare sånn "for the record": denne har gått ut av salg, ikke sant? Sendte en mail i slutten av August, og da sa de de var tomme. Men siden har jeg sett 10-20 her på hw som har sagt de skal kjøpe den (dog har jeg aldri hørt noen som HAR kjøpt..)

Tror jeg skal sende en mail nå også, forresten.

 

oobs!

Sendte mail til Coop og fikk svar:

 

Dessverre er de helt utsolgt nå. Det kommer nok tilsvarende tilbud senere, uten at det er bestemt når.

*******, Coop Norge

 

Jaja, gleder meg til neste tilbud ;)

 

Fant det der ja!

 

Men denne er interressant for oss som har nølt for mye:

http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=172020

 

Kilden virker ikke helt pålitelig, men det bør være et snev av sannhet i det, i og med at Rema har prøvd seg før.

Lenke til kommentar
går det ann å sette inn en ny vifte på cpu som ikke bråker så fælt, og hva er egentlig den store brønnen over godt for? lufta kommer vel inn i vifta selv om den ikke er der?

Vifta er jo så godt som lydløs når den ikke er under full load.

aktivert Cool 'n quiet?

 

"Trakten" sørger for at lufta hentes utenfra (kjøligere enn den inni kabinettet).

 

Forsellen på center og panel er bare innstillings mulighetene. Samme driveren, som fungerer utmerket.

 

Bruker selv Omega driverene nå.

Lenke til kommentar
JEG76

 

Det jeg mente med det jeg sa er følgende.

 

Du sier amd 64 ikke fungere serlig bra med twinmos..

Men det skal vel fungere for det?

Men det trenger ikke fungere bra forde?

 

Edit: Noen andre her som har satt in mer ram?

hvilken trype?

tror det kompatibilitetsproblemene mellom TwinMos og AMD64 er fiksa for lenge siden. Du kan nok trygt bruke de sammen...

Lenke til kommentar
Det er ssv. TwinMOS... som ikke funker.

 

mener Crucial er et "sikkert" valg.

 

Er villig til å selge min, evt. kjøpe en 512 lik brikke om noen er int. så send PM.

 

Da slipper vi å ende opp med ulike brikker,....

Jeg har satt inn en TwinMos og det virker helt fint !? (3dmark opp til 6326)

Så klart er Crucial bedre.

Det som var rart er at i Everest får jeg nå opp CL2.5 på begge ram brikkene?

 

trykkleif

Endret av Remo
Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å koble til MD'en min gjennom USB porten.... Satser heller å ta opp direkte fra lydkortet. Noen som vet om PC'en har en optisk utgang, eller vilken utgang man burde ta opp fra? Og hva slags software burde jeg bruke til slikt?

 

Får heller ikke TV-kortet til å fungere. PowerCinema finner mange radiokanaler, men ingen har lyd. Når jeg søker etter TV-stasjoner finner jeg bare snøvær (med lyd). Jeg har ikke montert antennene, men det skulle vel ikke være nødvendig for å få lyd fra radiokanalene? Jeg har snakket med support og reinstallerte TVkort driveren slik de sa, men til ingen nytte......

Lenke til kommentar
Coop PC'en min vil ikke gjenkjenne Net MD-spilleren min tilkoblet gjennom USB-port. Noen opplevd noe lignende? Se tråd:

 

USB tilkoblingsproblemer

Hmm den fant ikke mp3spiller min heller.

Men den fant usb hardisken min(sån liten ting :p)

Men påenget her er at den fant mp3spilleren min etter på som en flyttbar disk eller noe.. men det funker fett.. kansje du skal prøve og sette en usb hardisk i først, ganske dårlig ide osv. men kan ikke skade :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...