Gå til innhold

Ny bink film fra half life 2 - Coast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trespasser er navnet du leter etter. Et skikkelig drittspill med elendige og triste teksturer. Resultatet av at man kunne vri og bende på armen var ofta at man slo seg selv i hjel

:!: Det spillet burde eg prøve :thumbup: *ironi*

Dette er kanskje veldig offtopic men Trespasser er faktisk et ganske bra spill etter min mening, kanskje jeg synes det fordi jeg har i høy grad sansen for kjøttetene dinosaurer som spiser opp mennsker? :)

Lenke til kommentar

Trespasser ble dyttet ut døra før det var ferdig for å cashe inn på "The Lost World" - Jurassic Park-oppfølgeren, og det er dette som er grunnen til at spillet hadde mange feil og ikke var helt ferdig.

 

Likevel er spillet veldig langt fra håpløst, og flere år forut for sin tid på mange områder. I dag har jeg i hvert fall lite problemer med å spille det, og fysikken, bumpmappingen og de fullstendig simulerte dinosaurene (sult/redsel/sinne osv.) er verdt å se i seg selv.

 

Ellers er Thief: Deadly Shadows et spill hvor du ser kroppen din.

Lenke til kommentar
Jeg er litt skuffet over Coast... Grafikken er "grei nok", men det ser veldig ut som nok et FPS-spill. Den skyggebuggen var også stygg. Håper de kan få til litt mer "next-gen" look til HL2 er ferdig.

Half Life er så og si grunnlegeren for moderne fps spill. Half Life 2 blir nok mer enn "nok et fps spill". I Half Life 2 er det handlingen og fortellermåten som det er lagt vekk på. Grafikken er finere enn Doom 3 etter min mening, slipper iallefall "coneheads".

 

Half Life 2 er ferdig.. de har bare bug fiksingen igjen. Etter rykter på nettet så skal Valve levere en RC til Vivendi Universal i dag (15 september). Grunnen til at skyggene overlapper hverandre er fordi de bryker dynamic shadows og softshadows og ikke realttime lightning. Folk kommer helt sikkert til å legge seg opp i det vil jeg tro :roll: Som sagt folk legger altfor stor vekt på grafikk, en voldsom vekst i år. Grafikk er ikke alt folkens!

Lenke til kommentar
Vel. Det var vel enten Doom med gjennombruddet, eller Quake, med ekte 3D-grafikk.

Du tar feil..Hvis du leser så skriver ham MODRENE fps og det første moderene fps spillet var hl.. Du sier at doom var gennombrudet altså d.v.s. at det hadde über god gratikk den gangen du tar feil der også for wolfenstein 3D var det første fps spillet,men doom er mere kjent og det er samme gratikk motor der som i wolf og doom kom under et år senere enn wolf...

 

Litt klønete til tider men jeg gidder ikke å rete på det :tease:

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Vel. Det var vel enten Doom med gjennombruddet, eller Quake, med ekte 3D-grafikk.

Du tar feil..Hvis du leser så skriver ham MODRENE fps og det første moderene fps spillet var hl.. Du sier at doom var gennombrudet altså d.v.s. at det hadde über god gratikk den gangen du tar feil der også for wolfenstein 3D var det første fps spillet,men doom er mere kjent og det er samme gratikk motor der som i wolf og doom kom under et år senere enn wolf...

 

Litt klønete til tider men jeg gidder ikke å rete på det :tease:

Jeg syns forklaringen var god nok jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...