Gå til innhold

En som har kjøpt pc av meg vil ha kvittering på...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså - la oss få detaljene i orden på dette...

fra annonsen din:

 

"Pcen er ca 1 måned gammel "

 

også:

"Pcen har faren min kjøpt.... å han er bortreist stort dett hele tiden.

Vet ikke hvor han kjøpte den. "

 

Før du runder av med

"Jamen.. siden han reiser rundt omkring i utlande er det ikke lett å finne ut hvor han er.... har ikke hørt fra han på 2mnd nå"

 

:hmm: Jepp... trenger hjelp du ja, men tror ikke du får det i forumet her :hmm:

 

Noko luktar gammal beiken på Kolvre ja, hehe

Lenke til kommentar
Skriv kvittering til han på det beløpet han betalte for PCèn, vil kanskje bare utgiftsføre maskinen i regneskapet og da trenger man kvitto ;)

Helt vanlig sak i næringslivet.

Hei,

 

Tror ikke der er noen plasser i Norge man (som tredje person) kan få noget repareret på garantien uten original kvittering. Da ville al tyvegods kunne repareres i hyt og pine.

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Skriv kvittering til han på det beløpet han betalte for PCèn, vil kanskje bare utgiftsføre maskinen i regneskapet og da trenger man kvitto  ;)

Helt vanlig sak i næringslivet.

Hei,

 

Tror ikke der er noen plasser i Norge man (som tredje person) kan få noget repareret på garantien uten original kvittering. Da ville al tyvegods kunne repareres i hyt og pine.

 

Mvh

Kimmer

Les mine lepper, snakker ikke om garanti i det hele tatt, henviser kun

til behov for kvittering i tilfelle utgiftsføring for næringsdrivende/firma ;)

Lenke til kommentar
dere er jo så suspekte her på forumet..hvorfor skulle han lyge om det? Samme som å lure folk med hva man skal ha til middag. "jeg skal ha fisk til middag i dag"..ok.."Haha, lurte deg!!kjiipt!"

 

Dere skjønner?  :!:

Veeel - i beste fall er PC'en eldre enn 1 mnd, som det står i annonsen, mens i verste fall er det tjuvgods - men jeg tviler på at sistnevnte er tilfelle - men man burde virkelig være mer lett på foten når man kommer til forumet og ber om hjelp til å dekke suspekte dealer mener nå jeg :D

Det som er merkelig er at Faren i soga ikke er å få tak i.

 

Yo, Tubbs, kan ikke du få Multidata til å skrive kvittering da? Sjefen der er klar for en deal under bordet vet jeg... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...