Bromlexl Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 For dem som ikke vet det: Elkjøp selger kun Grand Theft Auto: San Andreas over disk. Da kan det kanskje bli litt vanskelig for dem under 18 år. Uffda. Må jeg enten ha med voksen eller vente til Januar. Eller så kan jeg prøve. Tror jeg skal kjøpe det på et kjøpesenter. En av butikkene må vel kunne selge gta til en 17 3/4 år gammel gutt
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Du er nær 18 så det går bra. Eller så kan moren di kjøpe det for deg. Fedre har ikke greie på spill, så de vet ikke hva det innholder.
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 For dem som ikke vet det: Elkjøp selger kun Grand Theft Auto: San Andreas over disk. Da kan det kanskje bli litt vanskelig for dem under 18 år. Uffda. Må jeg enten ha med voksen eller vente til Januar. Eller så kan jeg prøve. Tror jeg skal kjøpe det på et kjøpesenter. En av butikkene må vel kunne selge gta til en 17 3/4 år gammel gutt Enig! Jeg kjøpte da Vice alene som 15-åring, og etter det jeg har forstått, så er det jo 18års grense på det også da Tviler sterkt på at jeg ikke får kjøpt det nå, er nå uansett bare 4 måneder til jeg fyller 18. Men skal ta med mamma for sikkerhetsskyld
Torsteinen Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg kjøpte gta1 som 11 åring.. Morra mi sa ja, fordi hun regna med at de ikk eville selge spillet til meg.. Men når jeg fikk kjøpt det, kunne hun jo ikke nekte meg det...
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg kjøpte gta1 som 11 åring.. Morra mi sa ja, fordi hun regna med at de ikk eville selge spillet til meg.. Men når jeg fikk kjøpt det, kunne hun jo ikke nekte meg det... Sånn skal det være
Dʋgɢtung Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 For dem som ikke vet det: Elkjøp selger kun Grand Theft Auto: San Andreas over disk. Da kan det kanskje bli litt vanskelig for dem under 18 år. Elkjøp selger jo San Andreas via nettet også da...
Alastor Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) EDIT: De aller fleste webshoppene gir ikke folk under 18 lov til å kjøpe varer...men jeg prøvde akkurat å bestille gta:sa fra gamesmix, og sa jeg var født i '90...det gikk helt greit. Endret 27. oktober 2004 av Alastor
Dʋgɢtung Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Regner med at de fleste har en mamma eller pappa de kan godsnakke med hvis det skulle være et problem
Kvalen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 EDIT: De aller fleste webshoppene gir ikke folk under 18 lov til å kjøpe varer...men jeg prøvde akkurat å bestille gta:sa fra gamesmix, og sa jeg var født i '90...det gikk helt greit. Da måtte du fylle inn en fullmakt fra foresatt da, selv om den fullmakten er verdt null og niks! Den fullmakten kunne de liksågodt droppet! En på 10 år klarer å skrive navnet til foreldrene sine! Hehe
Vrengtpolvott Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 EDIT: De aller fleste webshoppene gir ikke folk under 18 lov til å kjøpe varer...men jeg prøvde akkurat å bestille gta:sa fra gamesmix, og sa jeg var født i '90...det gikk helt greit. Da måtte du fylle inn en fullmakt fra foresatt da, selv om den fullmakten er verdt null og niks! Den fullmakten kunne de liksågodt droppet! En på 10 år klarer å skrive navnet til foreldrene sine! Hehe Hele poenget er jo at de skal ha lov av foreldrene, og om det er forfalsket eller ikke, så er jo ikke det selgerens sak.
Kvalen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Joda, men da er det like greit å bare skrive det! sånn hake av ting.. "Jeg har fått tillatelse av mine foresatte til å kjøpe dette spillet". Det blir jo det samme i butikker da, hvis en på 12 år vil kjøpe GTA, og sier "men mamma sier at det er greit". Ekspeditøren vil jo ikke godta det. Edit: Ingen som har sjekket posten sin i dag vel? (av de av oss som har forhåndsbestilt fra Gamesmix!) Jeg sitter på jobben til klokka er 21.00 i kveld.. Bah.. Endret 28. oktober 2004 av Kvalen
Xeno Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Zailor sendte spillet mitt i dag... Blir gæærn hvis det ikke ligger i postkassa mi i morra ass.... Da blir det nok å dra på Elkjøp å handle litt der... MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET
cliffme Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Er du ikke 18 så er du ikke 18. Er vel ikke noe mer å si. Dere får alle kjøpe spillet når dere er gamle nok.
The Stig Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Neida, ikke noe i Posten i dag... Tok meg fri i dag, sånn at det virker litt mer "ekte"... Tror nok de fleste vet hvorfor jeg er hjemme
Kvalen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Neida, ikke noe i Posten i dag... Tok meg fri i dag, sånn at det virker litt mer "ekte"... Tror nok de fleste vet hvorfor jeg er hjemme Hehehe! Bra jobba! Utspekulert. Faen at det ikke kom i posten i dag as. I såfall skulle jeg spilt fra jeg kom hjem fra jobb -> mandagsmorgen.. Nonstop
Kvalen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Nå er det vel på tide med et gta-forum? Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke har lagd det! De påstar det ikke er nok tråder. Syns det er en dårlig grunn. Nettopp fordi det ikke er ett eget forum for GTA, blir de samme postene brukt til å spørre og fortelle ting. Dette fører til at vi får mye off-topic snakk. Nå når spillet kommer, vil det sikkert eksplodere i tråder om emnet! Folk har sikkert masse spørsmål og kommentarar!
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Nå når spillet kommer, vil det sikkert eksplodere i tråder om emnet! Disse "eksplosjonene" vil etter hvert bli MYE mindre, ettersom det ikke finnes noe mod tool til GTA:SA på PS2. Jeg syntes at det hadde vært greit med et eget GTA forum, men jeg forstår Gamer folka fullt og helt om de heller vil vente til PC versjonen kommer. Selv om de ikke lager et GTA forum i det hele tatt, vil jeg forstå det... Fra off til ON topic: Du kan lese litt om Gamespy's erfaringer med GTA:SA i "first impressions" (her) Dette inkluderer nye screens og nye gameplay videoer.(husk å trykke "next" for å få se flere videoer ) PS: Videoen øverst til venstre (den første) er en liten godbit til dere Samuel L. Jackson fans! Enjoy Endret 28. oktober 2004 av MeTa][iC
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Noen her som fikk spillet i dag eller?
Anbefalte innlegg