Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene er tatt fra ps2 versjonen. Sier bare til alle dere PC gamere " Har dere en uoppgradert maskin fra 2000 som kan kjøre slik grafikk." Isåfall så var den dyrere en ps2en. Men det har fint lite med GTA SA å gjør.

 

Men det faktum at jeg gler meg som narkoman som venter på verdens beste trip. Er mer om GTA. Det ser så uendelig svært ut. Tror jeg er "syk" fra oktober til jul :innocent:

 

Counting down the days

Lenke til kommentar

Dette ser jo bare bra ut. Husker Mafia, spillestilen der, freeride, hele pakken. Lande kjøring, by kjøring. Dette GTA spillet håper jeg blir en skikkelig slager.

 

Tror ikke min maskin har noen problemer med å takle det spillet, for jeg har:

 

2,9 Ghz prosessor

Geforce 5600 256 MB RAM

512 MB RAM

 

Så nå er det bare å ta frem det gode vente humøret og smøre seg med tålmodighet, har god trening i det etter å fremdeles vente på Half-life 2 :cool:

Lenke til kommentar
Dette ser jo bare bra ut. Husker Mafia, spillestilen der, freeride, hele pakken. Lande kjøring, by kjøring. Dette GTA spillet håper jeg blir en skikkelig slager.

 

Tror ikke min maskin har noen problemer med å takle det spillet, for jeg har:

 

2,9 Ghz prosessor

Geforce 5600 256 MB RAM

512 MB RAM

 

Så nå er det bare å ta frem det gode vente humøret og smøre seg med tålmodighet, har god trening i det etter å fremdeles vente på Half-life 2 :cool:

Nå ja! Maskinen din vil så visst ikke ha problemer, men så kan ikke akkurat du heller spille på høyere oppløsning enn 800x600 med Medium details!

For du må huske at spillet kommer ikke før minimum et halvt år, til PC!

Og da har Rockstar (som de gjorde med Vice og GTA3) gjort STORE forandringer i grafikken!

Og det er faktisk sant! Mange tror at det ikke er så store forandringer fra PS2 versjonen og PC versjonen av GTA:VC, men det er det virkelig! STOR forskjell!

Lenke til kommentar

Hehe - det første jeg tenkte da jeg så bilde nummer 2 var "Det var jammen høyt, skal bli morro å kjøre utfor kanten på den øverste broa...." :!:

 

Er fortsatt spent på hvordan den aldrende PS2'en klarer denne grafikken. Vet at det blir snakket om jevn 30 fps i previews etc, men jeg tror ikke DET før jeg ser det...

Lenke til kommentar
Håper bare ikke spillet blir for stort slik ak du får problemer med å finne veien..

Har en liten mistanke om at det blir mange oppdrag hvor man skal følge etter en fyr (biljakt) gjennom landeveien, eller oppdrag hvor du skal dra fra byen du er i, til en annen by i enden på kartet!

 

Det blir _litt_ for kjipt hvis det skal være slik hele tiden, men det blir knall allikevel! :thumbup::)

Lenke til kommentar

Dette spillet kommer garntert til å bli årets spill. Jeg har runda Vice City 3-4 ganger. En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor alle klager på for dårlig grafikk? Det er jallefal ikke så viktig for meg så lenge de har det fantastiske gameplayet som alle spillene har hatt. Jeg synes at grafikken er helt topp, det er ikke vits å la grafikken gå ut over resten av det fantastiske spillet.

 

Og til de som presterer å si at GTA-spillene bare går ut på dreping har misforstått helt. Hvis du skal spillet skikkelig gjør du oppdragene, og spiller normalt. Som erfaren GTa spiller kan jeg si dere at du går lei v å løe rundt å drepe alt og alle etter 10 min.

 

Dette spillet skal kjøpes uansett! Gleder meg noe sinnsykt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...