Gå til innhold

Gule og røde kort i forumet..


Anbefalte innlegg

Leste en ganske useriøs post isted..

 

Kom på plutselig noe jeg veit dem har i ett annet forum; Gule og røde kort..

 

Hvis en poster noe som er litt sånn useriøst og ikke passer inn i dette forumet, eller hvis en poster i feil kategori, så får en et gult kort. Om det gjentar seg så er det rett ut..

 

Trenger ikke å være så veldig strengt, men bare nok til at brukeren skjønner at folk ikke vil ha det slik..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

borf skriver:

"dei bør ansette ein liten dverg som kan dele ut kort til folk i alle slaks farger, eg vil ha rosa kort med svarte striper på"

 

:grin: :grin: :grin: :grin:

 

 

merrin

kan du ikke heller fortelle oss hvem du vil ha med deg i forumet da.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ronndi på 2002-05-08 10:12 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: ronndi på 2002-05-08 10:12 ]

Lenke til kommentar

Herre, det er jo bare å unngå de mest useriøse postene, for man har det vel ikke så travelt at man kunne falt dø om på gulvet når man bruker 5 sek ekstra på en useriøs post. En ting som har preget dette forumet den siste tiden er nemlig: "useriøse poster som ikke har noe med data og gjøre". Det har jo ikke noe med data og gjøre det heller. Var mye kjekkere her før, før det sinnsykt oppstyret rundt tull-poster og strenge moderatorer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 11:55, Hookster skrev:

Jeg synes denne posten er et bra eksempel på at det bør gjøres noe på forumet her.


Her kommer en person med et seriøst forslag også blir han/hun bare gjort narr av etterpå.

[..]


 

Hvis du sikter til meg, så trodde jeg at jeg gjorde meg forstått med :wink: tilslutt. Jeg synes det er en god idé, men det er vanskelig å sette ut i praksis, IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...