Lucas Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Ja nå er film nr. 2 ute ! den kan lastet ned på www.fpscentral.com og er på 42MB ! mye trafikk på servern nå så det går nok litt treigt Endret 9. september 2004 av Jankee
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Kan også lastes ned fra Battlefield.no uten ventetid!
Lucas Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Kan også lastes ned fra Battlefield.no uten ventetid! Det er ikke samme filmen !
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Kan også lastes ned fra Battlefield.no uten ventetid! Det er ikke samme filmen ! OK... Min feil Hvordan begynner film nr2? Endret 8. september 2004 av SpinNdre
Lucas Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Kan også lastes ned fra Battlefield.no uten ventetid! Det er ikke samme filmen ! OK... Min feil Hvordan begynner film nr2? får ikke lastet den ned ! er noe galt hos meg, Download vinduet lukker seg bare !
Potetdamen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ingen har mirrors der man slipper vente..? jeg gidder ikke vente
Croyfer Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jah, må vel laste ned etterhvert =) Skal se om man klarer å komme opp med noen hotlinker - kjpt å stå i kø
Lucas Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 (endret) Jah, må vel laste ned etterhvert =)Skal se om man klarer å komme opp med noen hotlinker - kjpt å stå i kø ja, men er irritert på FPScentral..jeg får ikke lastet ned hos de, Download vinduet bare forsvinner ! Nå har Battlefield.no tatt seg i nakke skinnet ! her kan du laste den ned UTEN ventetid og god hastiget http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...tion=file&id=94 Endret 9. september 2004 av Lucas
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jah, må vel laste ned etterhvert =)Skal se om man klarer å komme opp med noen hotlinker - kjpt å stå i kø ja, men er irritert på FPScentral..jeg får ikke lastet ned hos de, Download vinduet bare forsvinner ! Du har vel ikke tilfeldig vis en pop-up stopper aktivert?
Lucas Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 [iC' date=09/09/2004 : 14:54] Jah, må vel laste ned etterhvert =)Skal se om man klarer å komme opp med noen hotlinker - kjpt å stå i kø ja, men er irritert på FPScentral..jeg får ikke lastet ned hos de, Download vinduet bare forsvinner ! Du har vel ikke tilfeldig vis en pop-up stopper aktivert? kanskje ?!!
Jankee Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Caps i topic er ikke populært og overdreven tegnbruk ligger ikke så langt etter. Velger å la tråden være åpne og bare redigere topic og post littegran.
DDDD Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Nå har jeg sett den, men ser ikke helt hva som er så spesielt med den...?
Lucas Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Nå har jeg sett den, men ser ikke helt hva som er så spesielt med den...? får se litt nye ting,skins til USA osv. ! det er jo siste vi ser til DC også Beklager caps, men var litt for vill igårkveld men når du snakker om tegnbruk ?
Slefve Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 må jo sies at det er en del nytt. Noen gamle fly med moda våpen, stealten, og ikkeminst nye maps. Mye bedre explosions. så det er noe å glede seg til dette folkens. Jeg lover
orelse4054 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bra film (tror det var 2,en jeg så) men hva heter den sangen: Let the bodys hit the floor.... eller .no? Ganske ql
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Laster ned nå! Blir det svarte stealth flyet med? (har glemt navnet ) EDIT: WOHOO! Stealth flyet BLIR MED! Knall! Endret 14. oktober 2004 av MeTa][iC
Liestöl Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 oje gleder meg max til F-117 Nighthawk ja. Håper det blir stealth i spille også!!
Croyfer Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 oje gleder meg max til F-117 Nighthawk ja. Håper det blir stealth i spille også!! Det får vel den egenskapen at den ikke synes på radar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå