Gå til innhold

Last ned nyeste Ugressalbum (Cinematronics) gratis


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å gjøre folket her oppmerksom på at man kan laste ned det nyeste albumet til en av norges fremste elektronika gruppe: Ugress. Albumet heter Cinematronics og lastes ned på http://www.ugress.com

 

NB! All songs are free to download, free to listen to, free to spread, free to burn, free to play as DJ on clubs. You cannot however use this material in ANY commercial situations. Just contact us for permission. We're really nice to work with.

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... er dette ugress som jeg har hørt så mye om? Har hørt et par sanger av han før, men dette var ikke noe særlig. Høres ut som ei vanlig "amatørelectronica" plate igrunn. Visse musikkforum jeg henger på har mange flere dyktige artister en han Gisle.

 

Var et bra sanger der, men overall var lyden ganske standard. Uansett total respect for at han gjør det på denne måten :)

Lenke til kommentar
Herlig! Jeg har gått rundt å tenkt på om jeg skulle kjøpe det albumet, men da laster jeg det ned i stedet.

Kjøp det - det er flere bra låter fra det siste albumet som ikke ligger ute til nedlastning på nettsiden deres. (Med andre ord: Hele albumet er ikke tilgjengelig på nettsiden).

 

Deres forrige album Resound er også verdt en lytt!

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Herlig! Jeg har gått rundt å tenkt på om jeg skulle kjøpe det albumet, men da laster jeg det ned i stedet.

Kjøp det - det er flere bra låter fra det siste albumet som ikke ligger ute til nedlastning på nettsiden deres. (Med andre ord: Hele albumet er ikke tilgjengelig på nettsiden).

 

Deres forrige album Resound er også verdt en lytt!

Var og hørte plata Resound, var jo ikke spesiell den heller jo. Skjønner ikke oppstyret rundt Ugress, jeg er _ekstremt_ inni electronica, men ugress er liksom middels. Enten har dere folk aldri hørt annen electronica en Ugress og template band som Ralph Myers eller er dere på "pop" bølgen.

 

Forøvrig så var Resound MYE bedre enn den siste plata.

Lenke til kommentar
jeg er _ekstremt_ inni electronica

Det er nok litt der det ligger - jeg er ikke spesielt opptatt av electronica til vanlig, så det er kanskje derfor jeg synes Ugress er en bra avveksling :) De prøver vel å lage musikk som treffer flere enn bare de electronica-frelste for å si det sånn.

 

At jeg digget Atakama (det forrige bandet til Therese Vadem som synger på flere av Ugress-låtene) spiller nok også inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...