AsconaB Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Brodern har Xp home. Skulle til å formatere disken hans og startet opp med oppstartsdiskett fra win98 og skrev format c:. Huska ikke feilmeldinga men sto noe om filsystem tror jeg, er vel siden win98 er fat32 tenkte jeg. Putta i xp home cd'en og starta om, alt går greit og starter formateringen, men når den kommer til 78 % begynner det å gå treigt og ved 92-93% stopper det opp.... Hva er galt ? Har prøvd å vente i evig tid, men da kommer det bare blåskjerm med Error. STOP: blablabla (krtitisk systemfeil) blablabla Systemet er avsluttet. Whut ??? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvist du kan komme med hele feilmeldingen så kan det være at noen har none idere.. blablablabla hjelper liksom ikke så mye på feilforklaring Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Okei, den er som følger : STOP : c000021a (kritisk systemfeil) Systemprosessen unhandled exception in session manager avsluttet uventet med status 0xc0000006 (0x-77f87377 0x0015f910). Systemet er avsluttet. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tipper disken er dårlig. Kjør test-program for å sjekke disken. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Finnes det test program på xp cd'en eller må jeg laste ned fra diskprodusent ? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Finnes det test program på xp cd'en eller må jeg laste ned fra diskprodusent ? Det er som regel fra diskprodusent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå