Darth Kjell Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 GameSpy Digg! Synd at det bare blir 5 000 stk som får teste da. Sjangsen for å bli valgt er ikke akkurat stor. Stay tuned!
Darth Kjell Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Påmeldingen er vel ikke oppe ennå? Nei, ikke enda.
Windoge Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Men sjangsen er der værtfall om man melder seg på. Noen som vet om de trekker tillfeldig?
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Noen som vet om de trekker tillfeldig? Hva skulle de ellers gjøre?
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Basert det på hardware, bosted osv Ah, er det mange som gjør det da? Altså, baserer BARE på hardware?
Gainwardseifer Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Den kommer sikker som WA****** en eller annen gang av en smart hacker.. å det var 10% mere på warningen min =)
Mala Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Den kommer sikker som WA****** en eller annen gang av en smart hacker.. å det var 10% mere på warningen min =) offda :!:
ttt Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 gammalt nytt. men 5000 deltakarar er ikkje så gale det da. håper at dei ikkje bare trekker ut kven som får bli med, då er det så stor fare for at mange cs fjortissar får vere med. håper at det stiller visse krav til at du får vere med.
Sigga Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 5000 av 5 millioner? Større sjanse for å vinne i lotto.
danger_of_death Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 5000 av 5 millioner? Større sjanse for å vinne i lotto. Uansett er d vert å prøve eller?
Darth Kjell Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Uansett er d vert å prøve eller? Nei, jeg synes ikke dere skal prøve. Dere kommer ikke med uansett. Eneste dere oppnår er at min sjangse til å bli trukket ut blir mindre. Og det er JEG som er viktig her
ToXciK Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Nei, jeg synes ikke dere skal prøve. Dere kommer ikke med uansett. Eneste dere oppnår er at min sjangse til å bli trukket ut blir mindre. Og det er JEG som er viktig her Jaja, er verdt et forsøk å melde seg opp da, tror ikke jeg kommer til å gjøre det men det hadde vært noe da
Ol'H Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen.. Begynne med en eller annen idrett, f.eks synkron svømming for menn. Mye mer givende. Hører også at landslaget i cricket mangler medlemmer
SupremeX Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen.. Jeg hører du har spilt gjennom det.
Windoge Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen.. Begynne med en eller annen idrett, f.eks synkron svømming for menn. Mye mer givende. Hører også at landslaget i cricket mangler medlemmer Tror du er på feil forum.
Sigga Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen.. Begynne med en eller annen idrett, f.eks synkron svømming for menn. Mye mer givende. Hører også at landslaget i cricket mangler medlemmer Jaså....Hvorfor trur du det? Vent heller med å sli slikt til du har prøvd det!
Ol'H Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) ironi er heavy'e greier... Endret 6. september 2004 av Hyrlen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå