Gå til innhold

Info om S.T.A.L.K.E.R. beta!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sleep: gammalt nytt.

men 5000 deltakarar er ikkje så gale det da.

håper at dei ikkje bare trekker ut kven som får bli med, då er det så stor fare for at mange cs fjortissar får vere med. håper at det stiller visse krav til at du får vere med.

Skrevet
Uansett er d vert å prøve ;) eller? :hmm:

Nei, jeg synes ikke dere skal prøve. Dere kommer ikke med uansett. Eneste dere oppnår er at min sjangse til å bli trukket ut blir mindre.

Og det er JEG som er viktig her :)

Skrevet
Nei, jeg synes ikke dere skal prøve. Dere kommer ikke med uansett. Eneste dere oppnår er at min sjangse til å bli trukket ut blir mindre.

Og det er JEG som er viktig her 

:thumbup:

Jaja, er verdt et forsøk å melde seg opp da, tror ikke jeg kommer til å gjøre det men det hadde vært noe da :D

Skrevet

tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen..

Begynne med en eller annen idrett, f.eks synkron svømming for menn. Mye mer givende. Hører også at landslaget i cricket mangler medlemmer :w00t:

Skrevet
tror stalker blir et helt ræva spill og ingen bør finne på i sin ville fantasi å melde seg på noe slikt... jeg kommer ikke til og melde meg på omså jeg har en pistol i tinningen..

Jeg hører du har spilt gjennom det. :wee:

Skrevet

Begynne med en eller annen idrett, f.eks synkron svømming for menn. Mye mer givende. Hører også at landslaget i cricket mangler medlemmer :w00t:

Tror du er på feil forum.

Skrevet

Jaså....Hvorfor trur du det?

Vent heller med å sli slikt til du har prøvd det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...