Gå til innhold

bygge pc rundt xp-m prossesor


Anbefalte innlegg

Ser at folk linker til NF7-S2. Etter det jeg har lest rundtomkring er det et kort som ikke egner seg for overklokking. Det har en bios som er på langt nær så klokkevennlig som NF7-S V2.0, som for øvrig er et av de hovedkortene jeg ville anbefalt selv. Det andre er DFI Lanparty som skal være bedre og klarer høyere FSB som nevnt lenger opp i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, og det fikk jeg smertelig erfare da jeg flashet biosen på ett NF7 S2 kort, altså ikke NF7-S 2.0, dette ble fatalt, og hovedkortet måtte tilbake til komplett.no for å bli reflashet, du kan jo tippe at personen jeg bygde pcen for var fornøyd, ei ekstra uke uten pc! jaja, shit happens. Men Abit burde ikke velge navn som er så like som det der, er jo egentlig bare .0 som skiller de, og jeg var ganske trøtt og sliten nå jeg flasha. Burde ikke også flashe programmet gitt beskjed??

Hmmm.

Lenke til kommentar

det e jo helt klart at navne forkjellen e en eller annen taktikk. de har tydeligvis noe å tjene på at kunden ikke har oversikten over hva som er forkjellig mellom hovedkortene de selger(e man usikker, kjøper man den dyreste?).

 

 

hm, den skulle vel egentlig det. men det enkleste e å bruke flashe programmet som kjøres fra windows. det oppdatere bios automatisk. ganske praktisk.

Lenke til kommentar

til de som sier kjøp ditt og datt. kan dere argumentere litt dypere enn, ditt e bedre enn datt. har dere lest tråden så ser dere at eg og at ikke har veldig mye penger. tror dere da at jeg har råd til et gratikk kort til 3-4 tusen kroner!!!

 

jeg e fattig sivilarbeider, og kan ikke bruke overdrevent med penger liksom. men takk uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...