Gå til innhold

Half-Life: HL2 enda ett steg nærmere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står også øverst at ''pre-loading is completed''

Husker ikke om det stod det før.

Linja som viser hvor langt det er gått viser at den er ferdig.

Skrevet
Det står også øverst at ''pre-loading is completed''

Husker ikke om det stod det før.

Linja som viser hvor langt det er gått viser at den er ferdig.

Den er ferdig for denne gang. Kommer flere pre-loadinger.

Skrevet
HL2 Kommer til å bli like mye bugs som gamle cs, jeg går for quake4 som også kommer.

HL2 Blir aldri noe framsteg :p

ja consept art er jo siste steg i uviklingen av et spill...

tror du må vente lenge.

bugs?

Skrevet

Gabe har sagt at Half Life 2 er på ca. 3.5GB ukomprimert og at preloadingen er rundt 2GB.. når er den vel oppe i 2.45GB, så det kan ikke være så veldig lenge igjen. Spillet skal jo være på 4 cd'er og de rommer 2.8GB..

Skrevet (endret)

dæven til jeg gleder meg.. men hva er det man laster ned nå da vi har jo grafikken og lyden.. da er det vel codinga da?!

Endret av rkg1000
Skrevet
Spillet skal jo til testing den 15 september, så før det kommer det jo uansett ikke.. Er vi heldige i slutten av måneden..

er vi heldige slippes det før jul.. :mad:

Hvorfor surt tegn?

Skjønner ikke hvorfor alle er så sure fordi det ikke kommer ut..

Utsettelsene er bare et tegn på at de vil forbedre HL2 for oss brukere, de gjør det jo ikke for å være slemme..

Skrevet

:hmm: det var virkelig en hard nøtt og knekke, hvorfor er vi alle lei av og vente?

Skrevet
Spillet skal jo til testing den 15 september, så før det kommer det jo uansett ikke.. Er vi heldige i slutten av måneden..

Hvorfor surt tegn?

Utsettelsene er bare et tegn på at de vil forbedre HL2 for oss brukere, de gjør det jo ikke for å være slemme..

Helt enig, det er da bare bra at de perfeksjonerer spillet slik at det skal bli så velykket overhode mulig :yes:

Dessuten nermer det seg utgivelse snart med tanke på at den 3 fasen av prelodingen fra steam har startet og at de gir ut binker i ny og ne.

Jeg tipper når hele E3 videoen er gitt ut i bink da sitter vi med HL2 på hardisken.

Skrevet

Hvorfor surt tegn?

Helt enig, det er da bare bra at de perfeksjonerer spillet slik at det skal bli så velykket overhode mulig :yes:

Dessuten nermer det seg utgivelse snart med tanke på at den 3 fasen av prelodingen fra steam har startet og at de gir ut binker i ny og ne.

Jeg tipper når hele E3 videoen er gitt ut i bink da sitter vi med HL2 på hardisken.

Poenget er at hvis de venter mye lenger nå så vil det ikke være så imponerende fordi andre produsenter har forbi gått dem i grafikker og en del andre ting..

Skrevet (endret)

Jeg skal le dersom spillet blir en nedtur. Stakkar alle de som beskytter at utvikleren bruker lang tid pga av at spillet skal bli bedre. :)

EDIT: *Preloade del 3*

Endret av Kenny000
Skrevet
Jeg skal le dersom spillet blir en nedtur. Stakkar alle de som beskytter at utvikleren bruker lang tid pga av at spillet skal bli bedre. :)

Hva tror du da?

Tror du de holder spillet tilbake bnare for å være slemme og tape penger?

Skrevet
Jeg skal le dersom spillet blir en nedtur. Stakkar alle de som beskytter  at utvikleren bruker lang tid pga av at spillet skal bli bedre. :)

Hva tror du da?

ja faktisk

Skrevet

Sier ikke at spillet er dårlig, men at forventningene er umulig å leve opp til.

Ettersom folk forventer at spillet blir bedre og bedre dersom det går lengre tid på å utvikle det..

Skrevet
Jeg skal le dersom spillet blir en nedtur. Stakkar alle de som beskytter  at utvikleren bruker lang tid pga av at spillet skal bli bedre. :)

Hva tror du da?

ja faktisk

Herregud, skjerp deg!

Kenny000: Enig i det du sier der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...