Gå til innhold

Half-Life: HL2 enda ett steg nærmere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 totalt tipper jeg.

første var på 1,01gb, 50% av hele spillet.

nummer to var på 500mb, tar man med preload 1&2 så er man oppe i rundt 75% av hele spillet.

nummer 3 burde være de resterende 500mb.

jeg blir overrasket hvis det er 4 faser

Jeg blir overrasket om dette spillet i det hele tatt kommer før jul. :tease:

Jeg blir overrasket om du kan gjøre annet enn å klage om at HL2 ikke kommer. Hvis du har mistet så mye smaken for spillet er det ditt problem og du trenger ikke gnåle om og om igjen om det.

Skrevet
3 totalt tipper jeg.

nummer to var på 500mb, tar man med preload 1&2 så er man oppe i rundt 75% av hele spillet.

Jeg blir overrasket om du kan gjøre annet enn å klage om at HL2 ikke kommer. Hvis du har mistet så mye smaken for spillet er det ditt problem og du trenger ikke gnåle om og om igjen om det.

Agreed :D

Skrevet
3 totalt tipper jeg.

Og jeg blir overraska om du ikke tar deg nær av useriøse innlegg.. :tease:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
netopp. Jeg skal ha coveret!!! med min EGEN Cd key som står svart på hvitt.. ! :p

forstår ikke hvorford det er så viktig.

Skrevet
netopp. Jeg skal ha coveret!!! med min EGEN Cd key som står svart på hvitt.. ! :p

Personlig så synes jeg det er bedre å eie noe fysisk ennå la det ligge på disken.

Skrevet
viser sikkert feil.

skal vel egentlig være 300kbit da.

ja det er jo 300 kilobitpersekund da men det er jo tre ganger så mye som linja mi skal klare.. merkelig..men det er jo steam da..

vet det, har flere ganger stått 880kb\s selv om linja mi maks skal klare 280kb\s.

så tipper at det bare er kluss og at det egentlig skal være kbit

um en 720kb telenor linje som ikke klarer 300kb/s?

Det er STOOR forskjell på 300KB/s og 300Kb/s....

*gå tilbake til å glede seg til HL2 og CS:S*

Skrevet

Jeg preloada første del av HL2, men har formatert disken etter dette. Nå har jeg installert Steam på nytt, og lurer på om Steam automatisk har preloada første del igjen? Jeg har følgende filer i "SteamApps"-mappa, og de er til sammen 2.19 GB:

base source shared materials.gcf

base source shared.gcf

condition zero models.gcf

counter-strike source base content.gcf

counter-strike source shared content.gcf

counter-strike.gcf

half-life engine.gcf

half-life.gcf

platform.gcf

Det eneste jeg har lastet ned etter reinstall er CS og CS:S.

Skrevet (endret)

Personlig så synes jeg det er bedre å eie noe fysisk ennå la det ligge på disken.

Ja, da tror jeg du har et problem.. :w00t: For det har seg nemlig slik at det må installeres på harddisken.. :-) Hvis du skal spille det da..

Endret av skille22
Skrevet

Ja, da tror jeg du har et problem.. :w00t: For det har seg nemlig slik at det må installeres på harddisken.. :-) Hvis du skal spille det da..

:tease:

Skrevet

skikkelig skarping du! :D

Skrevet

Woho! 80% ferdig ;)

Håper inderlig mye på at spillet kommer snart...

eller kanskje jeg gruer meg ? For da blir jeg sittende på denne stolen for lenge høyst sannsynligvis :p

Skrevet

:!: :roll:

Skrevet

Men den første var på 1,01GB og den andre på 995MB så da er vi oppe 1,96GB (hvertfall hos meg) så da er det vel ikke mye preload igjen ? HÅPER det kommer snart :love: tipper det kommer innen en mnd kanskje.. :D

Skrevet

Får bare lyst til å si at hvis man laster ned HL2, har man det på disken. Hvis man installerer fra CD, eier du det fysisk, som TCi sier. Hvor mange her installerer spillet og kopierer hele innholdet til disken for så å kaste hele driten i søpla men CD-key, manual og det hele? :roll:

Skrevet

Jeg tror man kan laste det ned så mange ganger man vil, bare man har valid cd-key. Men er det da sånn at man kan kjøpe spillet i butikken og så laste ned via steam med butikk-kjøpt cd-key?

Skrevet
Men den første var på 1,01GB og den andre på 995MB så da er vi oppe 1,96GB (hvertfall hos meg) så da er det vel ikke mye preload igjen ? HÅPER det kommer snart :love: tipper det kommer innen en mnd kanskje.. :D

Ikke vær så sikker på det. Tenk bare på hvor stort Far cry er, på min liste står det at Far cry er 3 544 MB, så det kan hende der kommer flere preloads ;)

Skrevet (endret)

jamen poster fra Valve ansatte på halflife2.net tror jeg det var eller hl2fallout.com sa at install (komprimerte) filen var på rundt 2GB trodde dem.. men en preload er det nok igjen.. kan være to og men da tviler jeg på at de er like store som de to første, for da er vi oppe i 4GB ca..

en ting som var merkelig med denne fase 2 prelaoden var at den begynte med en gang jeg trykte på half life 2 under coming soon der.. jeg trengte ikkke trykke på start preload en gang... er det normalt??

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...