Shotgun Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Var innom Spaceworld i dag, jammen stod det ikke i hylla! Har ikke fått testet så mye enda, men det virker ok. Litt uvant med den kameraføringen. Men det er i alle fall action så langt.
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Var innom Spaceworld i dag, jammen stod det ikke i hylla! Har ikke fått testet så mye enda, men det virker ok. Litt uvant med den kameraføringen. Men det er i alle fall action så langt. Det skulle ikke være noen multiplayer, om jeg husker riktig... Husker jeg riktig? Har du spilt det mye nå da? Hva synes du om det så langt?
Bloody Mess Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Dette er et gjennomført ræva spill! Ok, greit, introen og filmsnuttene underveis i spillet er bra, men in-game er det motsatt, noe som tross alt teller mest. Og disse som har reklamert så utrolig for hvor realistisk og usensurert det skal være, var ikke engang kulehull på kroppen til folk, greit, bein og armer detter av, men hva hjelper vel det når spillet ser ut som noe som skulle vært gitt ut for fem år siden? Trodde dette skulle være litt bra, men hele spillet er bare latterlig. En ting er sikkert, man trenger ikke 18-årsgrense på et spill når volden du ser minner mest om ødeleggelse av legomenn. Endret 3. september 2004 av odex
Shotgun Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 (endret) odex har en del poenger i det han skriver. Men jeg er ikke så opptatt av om kulehullene blir sittende der jeg treffer osv. Men det er nok en del oppskrytt med tanke på realisme. Det er først og fremst kameravinkelen som jeg har å klage på. Du kan lett miste oversikten, og det er irriterende når det f.eks kommer kvister og busker mellom kamera og figuren. Multiplayer er det dårlig med. Dessuten kommer spillet på DVD. Fant jeg først ut etter å ha bannet CD Rom`n opp og ned i 10 minutter... Endret 3. september 2004 av Shotgun
Desdichado Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Her syntes jeg dere gir spillet ufotjent hard kritikk. Kjøpte det selv på fredag og satt hele kvelden med det. Mitt inntrykk er at dette ligner veldig på Call of Duty hva fremføring angår. Man blir drevet fremover i historien med samme type oppdrag som vi så i CoD. At enkelte av dine "viktige" medsoldater er udødelige er desverre noe som må til for at spillet ikke skal miste sin historie. De kunne med fordel vært litt mer "trent" i å søke dekning samtidig som de er noen forbaska feiginger. De sender bestandig deg først ut for å sjekke forholdene og ta ut diverse mål. Men alt i alt så gir det deg bare følelsen av å være hovedperson. Grafikken har et filter som gir deg "film grain" over hele skjermen, dette skaper et grått og troverdig bilde av ett helvete på jord og må sies å passe utrolig godt for dette spillet. Utvilkerene har virkelig klart å fremstille Vietnams våte, tåkete jungler på en overbevisende måte. Lyden er i en klasse for seg og gir et "rikt" bilde av en soldats hverdag på patrulje etter "charlie". Sambandsstøy blandet med medsoldater som banner og skriker i angst ved siden av deg samt "charlie" sine fanatiske rop om død og fordervelse over alle GI's er med på å skape det rette inntrykket i en ellers så fredfylt jungel, full av fuglekvitter, dyreskrik samt summing fra uttallige mygg og fluer. Alle husker vi vel Charlie Sheen sin første patrulje i filmen Platoon? Noen få irritasjonsmomenter er det dog å finne, men de er igjen med på å skape den totale rammen rundt Nam '67. Dine våpen går ikke rett, du har bestandig for lite ammunisjon, fienden tåler mange "treff" (det er ikke alle treff som feller en mann, men ett i hode holder). Dine medsoldater går litt vel ofte "rambo". Alt i alt så er Shellshock Nam '67 et godt gjennomført spill fult på høyde med Call of Duty. des,OUT!
Windoge Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det blir ikke noe kulehull i kroppene til folk i CS heller, selv ikke source.
JimRamse Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Men det som er mest hat er at det funker faen ikke med 6800 serien. Har lest endel på Shellshock sitt forum, å stort sett alle med 6800 kort har problemer. Jeg kan ikke se hva som foregår engang. Håper på en patch veldig fort http://forums.eidosgames.com/showthread.ph...25&pagenumber=1
Desdichado Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det i seg selv er jo et under da JimRamse, at man i dag klarer å levere et spill som ikke fungerer med toppkort fra en av de to store grafikkort selskapene her i verden... På en annen side, godt å slippe å se "Nvidia - The way it's ment to be played" hver gang jeg starter opp spillet... :!: Dersom dere har tid til å stoppe å studere likene til fienden for kulehull så får dere heller skru opp vansklighetsgraden litt. Lobb en granat over i fiendens stilling og fortell meg hva som skjer, urrealistisk? Neh, tror ikke det... des,OUT!
Desdichado Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ja, jeg så den ^Th0mas^, men jeg er dypt uenig. des,OUT!
Mala Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 odex har en del poenger i det han skriver. Men jeg er ikke så opptatt av om kulehullene blir sittende der jeg treffer osv. Men det er nok en del oppskrytt med tanke på realisme. Det er først og fremst kameravinkelen som jeg har å klage på. Du kan lett miste oversikten, og det er irriterende når det f.eks kommer kvister og busker mellom kamera og figuren. Multiplayer er det dårlig med. Dessuten kommer spillet på DVD. Fant jeg først ut etter å ha bannet CD Rom`n opp og ned i 10 minutter... Haha DET er komikk det :!:
Windoge Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Visuelt ser jo spillet kjempebra ut. Har lyst å prøve det, men vil ikke bruke penger på noe som fort kan bli en stor skuffelse.
Bloody Mess Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ser greit ut på screenshots ja, men når du først begynner å spille selv er det en helt annen sak.
End-re Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 det er det VERSTE spillet EVER ! Til og med PacMan er bedre ! folk har jo halve korpper gjennom bakken ... dritt kamera vinkel....Som noen andre sa: Gjenomført dårlig spill! Bedre å bruke pengene på ei ny søppel bøtte fra Ikea !
FenrisC0de Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 henviser bare til min mini-anmeldelse av spillet i denne tråden! Spill med potensial, men dårlig gjennomført!
Magus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) Synes ikke spillet er så verst, kan nok få en del underholdning ut av dette! Jeg synes også Gamer.no har begynt å bli så harde mot spillene i det siste... Shellshock for eksempel fått mye bedre kritikker andre steder. Endret 6. september 2004 av Magus
Bloody Mess Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det er anmelders personlige oppfatning av spillet som avgjør karakter på omtalen da, ikke Gamer.no som helhet. Hva andre skriver har veldig lite å si, hadde blitt rimelig tåpelig hvis anmelder skulle dømme spillet utifra hva andre anmeldere har skrevet.
Desdichado Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Greit at det er anmelders personlige oppfatning, det vil det jo alltid være, men hadde det ikke vært en ide å latt tre forskjellige anmeldere prøve hver sin versjon (x-box, ps2 og pc) istedenfor at en som allerede har testet en versjon, og fått et negativt inntrykk skal fortsette å teste to eksemplarer til? Vil han da starte på blanke ark foran hver test eller vil ha ha en forhåndsmening som vanskelig kan endres på? des,OUT!
_ZeTh_ Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Prøvde dette spillet nettopp....kommer aldri til å prøve det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå