Plomma2 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei Først og fremst vil jeg ha sagt at jeg vet at 9800pro ikke har en døyt med MSen å gjøre. Men etter at jeg fikk det (For ca en uke siden) har jeg hatt problemer med at MSen hopper opp til ca 500 av og til og når jeg holder inne push-to-talk keyen på VT. Noen som har peiling? Jeg vet at 9800 ikke har noe med det å gjøre, men det er litt mistenksomt at det kommer akkurat samme dagen :/ Kjenner flere med ATi kort som har samme problem..
[PsyFly] Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei Først og fremst vil jeg ha sagt at jeg vet at 9800pro ikke har en døyt med MSen å gjøre. Men etter at jeg fikk det (For ca en uke siden) har jeg hatt problemer med at MSen hopper opp til ca 500 av og til og når jeg holder inne push-to-talk keyen på VT. Noen som har peiling? Jeg vet at 9800 ikke har noe med det å gjøre, men det er litt mistenksomt at det kommer akkurat samme dagen :/ Kjenner flere med ATi kort som har samme problem.. nei, men det jeg ville gjort er å hysse cs til hælvette å heller "bruke" kortet litt!.
tivers1 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 ' date='02/09/2004 : 20:52'] Hei Først og fremst vil jeg ha sagt at jeg vet at 9800pro ikke har en døyt med MSen å gjøre. Men etter at jeg fikk det (For ca en uke siden) har jeg hatt problemer med at MSen hopper opp til ca 500 av og til og når jeg holder inne push-to-talk keyen på VT. Noen som har peiling? Jeg vet at 9800 ikke har noe med det å gjøre, men det er litt mistenksomt at det kommer akkurat samme dagen :/ Kjenner flere med ATi kort som har samme problem.. nei, men det jeg ville gjort er å hysse cs til hælvette å heller "bruke" kortet litt!. /offtopic sorry Kanskje ikke svare vist du ikke vet noe??
Sigga Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 kan ikke dette jeg , hva er MS? MS betyr det samme som ping.
Left Blank Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 MS = milliseconds, altsa hvor mange millisekunder det tar en pakke og dra til og tilbake igjen fra servern.
-Teddy- Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Da jeg hadde modem og stilte cl_updaterate til 200 fikk jeg 5 i MS og stilte den til 20 fikk jeg 200-500 MS..... Men sikkert en feilmåling av et slag.... Modem og så lav MS? Endret 2. september 2004 av -Teddy-
LoS Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Dette veit jeg ikke helt sikkert, har blitt fortalt, men aldri utprøvd. I Consollen kan du skrive "ati" også skal det komme opp noen kommandoer, prøv å still litt på dem, og se om det hjelper.
Plomma2 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 (endret) Dette veit jeg ikke helt sikkert, har blitt fortalt, men aldri utprøvd. I Consollen kan du skrive "ati" også skal det komme opp noen kommandoer, prøv å still litt på dem, og se om det hjelper. Feil! Edit: Fant ati_npatch og ati_subdiv Edit2: Vet ikke hva de er godt for da.. Endret 2. september 2004 av Plomma2
LoS Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ikke jeg heller fikk bare beskjed om å bytte litt på de fram til jeg ble fornøyd.
Plomma2 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Jeg liker ikke å stille på ting jeg ikke vet hva er Det ender med at jeg må formatere..
danilovic Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg liker ikke å stille på ting jeg ikke vet hva er Det ender med at jeg må formatere.. CPL GUI...
Plomma2 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Jeg liker ikke å stille på ting jeg ikke vet hva er Det ender med at jeg må formatere.. CPL GUI... Hvor finner jeg den? Ikke si google.. Jeg testa og fikk 30 000 treff der de fleste linka til rusisske sider..
fiskfisk Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) CPL GUI Edit: typo i link Endret 2. september 2004 av fiskfisk
Lch Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Edit: Fant ati_npatch og ati_subdiv Svjv er ati_npatch 1 TruForm i CS hvis du har TruForm skrudd på i kontrollpanelet. mens ati_subdiv har med hvor pene runde former og vinkler blir (antall subdivisions styrer vinkelnøyaktighet). I Quake 3-motoren funker subdivs slik at jo høyere denne er, jo bedre fps, men du kan få litt snurrige artifakter.
Plomma2 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Nytt problem: Nå hakker jeg også! Helt ille Finner ikke ut av problemet! Har ikke forandre på noen instillinger, plutselig bare begynte den å hoppe. Noen som har no ide? Jeg har btw fortsatt ms hopp, selv etter CPL GUI
Steikern Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=53202 Det er en ati driver opptimaliser for cs. Sjekk at tpen står ordentlig i. hvis ikke så kan du jo formatere. osen opplsing kjører du 800-600? Endret 9. september 2004 av Aadna
Bluebeans Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg kjøpte også 9800 pro her om dagen så... Ikke noe problemer, faktisk tvert imot! 100 fps overalt! Herlig og gå i røyken nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå