Gå til innhold

Store MS hopp etter at jeg fikk 9800pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Først og fremst vil jeg ha sagt at jeg vet at 9800pro ikke har en døyt med MSen å gjøre.

Men etter at jeg fikk det (For ca en uke siden) har jeg hatt problemer med at MSen hopper opp til ca 500 av og til og når jeg holder inne push-to-talk keyen på VT.

Noen som har peiling?

Jeg vet at 9800 ikke har noe med det å gjøre, men det er litt mistenksomt at det kommer akkurat samme dagen :/

Kjenner flere med ATi kort som har samme problem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Først og fremst vil jeg ha sagt at jeg vet at 9800pro ikke har en døyt med MSen å gjøre.

Men etter at jeg fikk det (For ca en uke siden) har jeg hatt problemer med at MSen hopper opp til ca 500 av og til og når jeg holder inne push-to-talk keyen på VT.

Noen som har peiling?

Jeg vet at 9800 ikke har noe med det å gjøre, men det er litt mistenksomt at det kommer akkurat samme dagen :/

nei, men det jeg ville gjort er å hysse cs til hælvette å heller "bruke" kortet litt!.

Skrevet
' date='02/09/2004 : 20:52']
Hei

Noen som har peiling?

nei, men det jeg ville gjort er å hysse cs til hælvette å heller "bruke" kortet litt!.

/offtopic sorry

Kanskje ikke svare vist du ikke vet noe??

Skrevet (endret)

Da jeg hadde modem og stilte cl_updaterate til 200 fikk jeg 5 i MS og stilte den til 20 fikk jeg 200-500 MS..... Men sikkert en feilmåling av et slag.... Modem og så lav MS? :nei:

Endret av -Teddy-
Skrevet

Dette veit jeg ikke helt sikkert, har blitt fortalt, men aldri utprøvd.

I Consollen kan du skrive "ati" også skal det komme opp noen kommandoer, prøv å still litt på dem, og se om det hjelper. :)

Skrevet (endret)
Dette veit jeg ikke helt sikkert, har blitt fortalt, men aldri utprøvd.

I Consollen kan du skrive "ati" også skal det komme opp noen kommandoer, prøv å still litt på dem, og se om det hjelper. :)

Feil! :p

Edit: Fant ati_npatch og ati_subdiv

Edit2: Vet ikke hva de er godt for da..

Endret av Plomma2
Skrevet
Jeg liker ikke å stille på ting jeg ikke vet hva er :p

Det ender med at jeg må formatere..

CPL GUI...

Hvor finner jeg den? Ikke si google.. Jeg testa og fikk 30 000 treff der de fleste linka til rusisske sider..

Skrevet
Edit: Fant ati_npatch og ati_subdiv

Svjv er ati_npatch 1 TruForm i CS hvis du har TruForm skrudd på i kontrollpanelet. mens ati_subdiv har med hvor pene runde former og vinkler blir (antall subdivisions styrer vinkelnøyaktighet). I Quake 3-motoren funker subdivs slik at jo høyere denne er, jo bedre fps, men du kan få litt snurrige artifakter.

Skrevet

Nytt problem:

Nå hakker jeg også!

Helt ille

Finner ikke ut av problemet!

Har ikke forandre på noen instillinger, plutselig bare begynte den å hoppe.

Noen som har no ide?

Jeg har btw fortsatt ms hopp, selv etter CPL GUI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...