Gå til innhold

Wolfenstein enemy terrortory gratis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, spillet er gratis. Hvis jeg ikke husker feil ga ID software opp hele Wolfenstein Enemy Territory og ga ut kildekoden til almenhenten eller en gruppe.

Du finner uansett informasjon om dette hvis du søker på Google.

Endret av RolfOve
  • 1 måned senere...
Skrevet
Ja, spillet er gratis. Hvis jeg ikke husker feil ga ID software opp hele Wolfenstein Enemy Territory og ga ut kildekoden til almenhenten eller en gruppe.

Hehe, du husker nok grundig feil. iD var ikke utviklerene bak Enemy Territory. Jeg vet ikke om kildekoden er gitt ut, dog.

Skrevet

Hehe, du husker nok grundig feil. iD var ikke utviklerene bak Enemy Territory. Jeg vet ikke om kildekoden er gitt ut, dog.

Var ikke ET en ekstrapakke som var begynt på, som de ga opp da? kildekoden er gitt ut og.

Skrevet

Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, kan du la være å poste.

Er du seriøs nå?

... er ikke du moderator foresten?!

Ja, jeg er dønn seriøs. Det å svare et spørsmål med en link til Google er veldig langt fra konstruktivt.

Å jo, jeg er moderator.

• 10 måneder senere...
Skrevet

OK, takk takk.

Noen som vet hvor man laster ned ET PRO?

Har proevd aa laste det ned, men faar bare en mappe fylt opp av filer., som jeg ikke vet hva jeg skal gjoere med. Det er ikke installasjons program eller noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...