Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AWM (eller er det AWP?). Uansett, det våpnet hater jeg seriøst mye. Det verste er idioter som ikke kan spillet ordentlig med AWM(P) og som legger seg i camping hele tiden. Og når de endelig, etter tusen omganger med camping endelig klarer å drepe noen, gauler de "OWNED" og "Æ RULA BÆRE SÅ". Da klikker jeg seriøst og slutter :ermm:

Lenke til kommentar
AWM (eller er det AWP?). Uansett, det våpnet hater jeg seriøst mye. Det verste er idioter som ikke kan spillet ordentlig med AWM(P) og som legger seg i camping hele tiden. Og når de endelig, etter tusen omganger med camping endelig klarer å drepe noen, gauler de "OWNED" og "Æ RULA BÆRE SÅ". Da klikker jeg seriøst og slutter :ermm:

Hehe enig. Selv hater jeg å campe med AWP, så da prøver jeg heller å utfordre litt. :)

Lenke til kommentar
AWM (eller er det AWP?). Uansett, det våpnet hater jeg seriøst mye. Det verste er idioter som ikke kan spillet ordentlig med AWM(P) og som legger seg i camping hele tiden. Og når de endelig, etter tusen omganger med camping endelig klarer å drepe noen, gauler de "OWNED" og "Æ RULA BÆRE SÅ". Da klikker jeg seriøst og slutter  :ermm:

Hehe enig. Selv hater jeg å campe med AWP, så da prøver jeg heller å utfordre litt. :)

Om jeg en gang fant en AWP på bakken, og tok den opp, klistrer jeg ikke baken bak en kasse og camper. Det er bare totalt feigt. Springer heller rundt og i det minste prøver.

Dør jeg. så dør jeg.

Lenke til kommentar

Ja må si at awp er lite likt :p Særlig for de som camper med de :thumbdown:

 

 

Men er som sagt med i spillet og alle kan velge å være lame :tease:

 

Je for min del liker ak. Sikkert noen som har blitt tatt av meg både på avstand og på nært hold. Så er definitivt et presisjons våpen.

 

M4 får jeg ikke helt til.Synes aim på den er litt være. Men burster bra...

 

Famas er forresten også et bra våpen. Rart ikke flere prøver det..

 

Darkeye kaller man seg på cs:s

 

Vis noen vil starte klan med meg bare si fra.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...