Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk GMail-konto for tre dager siden, og dagen etterpå fikk jeg 6 invites. :w00t:

Har fremdeles to invites igjen. Send meg PM med navn og epost hvis du er intressert.

Skrevet (endret)

Fikk en Invite for mye.

PM meg så skal jeg videresende den.

EDIT: Og da vart den borte.

Endret av albe
Skrevet (endret)

Har fire invitasjoner. Send e-post til efagerthun (at) g m a i l . c o m .

Edit: Da har jeg to igjen.

Endret av espenf
Skrevet

Er Gmail serveren nede nå?? har ikke fått prøvd det enda fordi den meldingen her kommer hele tiden:

Server Error

Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.

Skrevet
Er Gmail serveren nede nå?? har ikke fått prøvd det enda fordi den meldingen her kommer hele tiden:

Server Error

Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.

Funker her :ermm:

Skrevet

Server Error

Funker her :ermm:

Her og :love:

:tease:

Skrevet

Server Error

Har du slettet historikken og prøvd på nytt ? Prøvd annen browser ? Kan ikke komme på noe annet å teste.

Skrevet (endret)

Har 6 invites, pm meg med med mail så inviterer jeg... Først til mølla osv... :fun:

edit: alle gitt bort :tease:

Endret av petter;
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...