Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Mange nye medlemmer her i forum pga. Gmailen  :whistle:

Det har jeg prøvet å sagt!!

 

Ikke registrer dere pga GMail!

 

Dette er for forummedlemer og dere er ikke det enda!

 

Edit: Ikke gi bort invites til nye brukere!

Ord.

Når definerer du en bruker som forummedlem?

 

Om man har registrert i går eller i dag, om man har 1 post eller 3000 har vel egentlig ikke noe å si. Man er vel medlem den dagen man blir registrert og har sitt eget brukernavn?

 

 

 

 

*Ikke at jeg ikke skjønte hva du mente med posten, men synes du kunne valt litt annerledes ordvalg :p;) *

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått meg to Gmail kontoer, en til privat bruk og en til mer "offentlig bruk" som nettsidene mine og andre ymse plasser. Så var det bare å få gitt beskjed til alt og alle om de nye adressene da *gruer seg*

 

Btw, jeg skal som lovet donere bort 1 Gmail konto per konto jeg fikk her så dvs at jeg har 2 Gmail invites til førstbydende. Alle som kommer for sent vil ikke få noe svar på PM.

 

Fullt navn og e-post takk! :D

 

De resterende invitene sparer jeg til familie og venner...

Lenke til kommentar
Har 3 invites å gi ut. PM med navn og mail. Gir bare til brukere som har over 10 innlegg.

Skjønner ikke het hva som er galt med å dele ut til nye forummedlemmer? Er vel en fin "bonus" for å lokke flere folk til forumet dette vel? Nå må dere slutte å være så gjerrige!

 

Jeg har et par invites igjen.... deler KUN ut til de som har UNDER 10 inlegg :D

 

edit: TOMT, sorry folkens!

Endret av erikindre
Lenke til kommentar
Har 3 invites å gi ut. PM med navn og mail. Gir bare til brukere som har over 10 innlegg.

Skjønner ikke het hva som er galt med å dele ut til nye forummedlemmer? Er vel en fin "bonus" for å lokke flere folk til forumet dette vel? Nå må dere slutte å være så gjerrige!

 

Jeg har et par invites igjen.... deler KUN ut til de som har UNDER 10 inlegg :D

:!: Enig med du! Som dere ser så har jeg under 10 innlegg, men har vært medlem her lenge fordi. Ikke alle som er så aktive da vettø :p

Lenke til kommentar
Når definerer du en bruker som forummedlem?

 

Om man har registrert i går eller i dag, om man har 1 post eller 3000 har vel egentlig ikke noe å si. Man er vel medlem den dagen man blir registrert og har sitt eget brukernavn?

 

 

 

 

*Ikke at jeg ikke skjønte hva du mente med posten, men synes du kunne valt litt annerledes ordvalg :p;) *

En forumbruker er en bruker som ikke registrerer seg for å få GMail konto! En som faktisk vil være med i dette forum'et!

 

Edit: For faen!!

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
haha...

 

That's the spirit erikindre :w00t:

Er litt for mange fjortiser her som tror de er bedre enn alle andre fordi de er medlem av forumet og har 1000++ innlegg.

 

Har forummedlemmene mer rett til gmail enn andre? Tror ikke det nei Synest det er en god grunn til å melde seg inn her jeg! Bedre grunn enn å få flest mulig innlegg på kortest mulig tid for å få respekt å bli megakul i alle fall. Ingen blir bedre i data av å ha mange innlegg på forumet. Det som teller er å LESE mange, noen år på skole hjelper selvsagt også :D

Lenke til kommentar
Har forummedlemmene mer rett til gmail enn andre?

Forumbrukerer har mer rett til disse invitene som deles ut her enn alle andre! Dette er vårt opplegg!

 

Edit: oO Jigzaw liker ikke banning

Haha... Åhhh så sinna

 

"Det er mitt forum! Jeg har vært her lenge og vil ikke dele!"

 

:!:

:roll:

 

Jeg vil dele, men ikke til hvem som helst. Dette er et opplegg for forumbrukere, og en forumbruker er ikke en som registrerer seg for å få GMail konto.

Lenke til kommentar
Jeg vil dele, men ikke til hvem som helst. Dette er et opplegg for forumbrukere, og en forumbruker er ikke en som registrerer seg for å få GMail konto.

Skjønner hva du vil frem til, og er delvis enig. Mitt poeng er at mange av disse er "lurkere" som henger rundt på forumet uregistrerte, og nå får de en god grunn til å registrere seg. Jeg Var fast forumbruker i flere måneder før jeg registrerte meg.

 

Anyway, nå stikker jeg på forelesing. Diskusjonen avsluttet fra mitt tastatur :cool:

 

edit: se under, quod erat demonstrandum....

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Det er mogeleg å lese dette forumet utan å vere medlem. Dei som melder seg inn for å få gmail konto, er truleg aktive LESARAR av forumet. Eg sysnest ikkje det er noko negativt med det, det er jo faktsik berre eit påskudd for å endeleg melde seg inn :). Sjølv er eg ikkje særleg aktiv (3-4 postar :) ), men eg er inne og les i forumet omlag kvar dag.

Lenke til kommentar
Skjønner hva du vil frem til, og er delvis enig. Mitt poeng er at mange av disse er "lurkere" som henger rundt på forumet uregistrerte, og nå får de en god grunn til å registrere seg. Jeg Var fast forumbruker i flere måneder før jeg registrerte meg.

Skjønner poenget, og en del lesere vil være "rammet" av det, men det rammer betydelig fler av de som bare registrerer seg for å få GMail.

Lenke til kommentar
Jeg vil dele, men ikke til hvem som helst. Dette er et opplegg for forumbrukere, og en forumbruker er ikke en som registrerer seg for å få GMail konto.

Skjønner hva du vil frem til, og er delvis enig. Mitt poeng er at mange av disse er "lurkere" som henger rundt på forumet uregistrerte, og nå får de en god grunn til å registrere seg. Jeg Var fast forumbruker i flere måneder før jeg registrerte meg.

 

Anyway, nå stikker jeg på forelesing. Diskusjonen avsluttet fra mitt tastatur :cool:

 

edit: se under, quanta demonstrandum....

nettopp!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...