Gå til innhold

Funny cs klipp, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cs er realistisk. Det er "umulig" å treffe (no man sikter på) hvis man hopper ned mens man skyter. Eller mens man springer...

Har tatt awp hs i lufta 2 ganger jeg. Har spillt cs i snart 5 år, så det er ikke ofte det skjer nei.

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC,29/08/2004 : 16:44]
Cs er realistisk.

Nå skal vi ikke ta i _litt_ for mye her da...

CS:S er i vertfall realistisk...

Ja, det er mer realistisk!

Men, cs har aldri utgitt seg for å være mer enn et semi-realistisk spill! ;)

MEN! Nå har M4 reklylet blitt endret, så nå er hele M4'en på Source FUCKET! :mad:

Skrevet
Hitboks? Ekke noe hitboks i CS:S gitt :)

cs : S er festlig det.. Men er jo ikke noe mer realistisk enn cs 1 egentlig.. hehe, litt vanskligere å treffe og slik ja. Poenget er at det er en helt ny grafikk motor, gjør spillet til noe helt nytt..

Skrevet

Det jeg mente når jeg sa at det ikke e hitbokser er det at det er polygen oppbygde figurer nå :)

Kan godt hende jeg driter på draget når jeg sier dette. Men det er det jeg har hørt anyways. Blir på en annen måte da.

Skrevet (endret)
[iC,29/08/2004 : 14:11]Det finnes en veldig kort film på ca 5sek, som er omtrent slik:

Noen folk spiller sammen i Clan war på en cs compo elns...

De spiller på mappet de_nuke..

Den ene personen har AWM...

Det er her morro'a begynner! :p

Fyren med AWM hopper fra et platå, ned på bakken, og mens han hopper avfyrer han AWM'en sin, og kula treffer MIDT i fleisen på lag kameraten som ikke en gang er i siktet hans!

folk som er erfaren med cs, vet jo at hvis man løper rundt med AWM, så treffer man helt andre plasser enn man sikter!

Men dette var så sinnsykt gøy, siden han traff en lag-kamerat med HS, når han ikke en gang prøvde å treffe han, og lag-kameraten var helt på enden av skjermen! :!:

Er helt sikkert dette klippet du mener :yes: . Holdt på å le meg i hel første gang jeg så det. :!: :!: Her finner dere flere morsomme små klipp. Se etter "veckans klipp".

Edit: Du må være registrert/innlogget på www.fragbite.com for å kunne laste ned klippet.

Endret av ^ViFtA^
Skrevet
Sett bedre ting for å si det sånn.... :roll:

Så har det seg sånn at alle har ikke like humor.

Jeg synes den var artig, så jeg postet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...