Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en ok IDE 20-40Gb disk å gi bort? Jeg kan hente i Bergen, Sogndal eller Oslo. Kan evt byttes i ymse gamle CPUer, nettverkskort, eller hvafaen. Har også en helt ok PC3200 512MB brikke liggende )TwinMOS).

6441825[/snapback]

Jepp !

 

Har noen 20-40Gb disker som kan hentes/leveres i Sogndal(Kaupanger)

Lenke til kommentar

Var ikke dette som en følge av en "sak" for en god stund tilbake (et par år?) der noen ildsjeler fikk samlet sammen gi-bort-deler til en godt brukbar PC for en fattig alenemor som trengte maskin til sønnen sin? Trodde tråden var for å samle slike deler for liknende prosjekter i framtiden....?

Lenke til kommentar

Jeg har litt å gi bort, har 2 komplette PC`er SFF 350mhz PII om jeg ikke husker feil, har også en 14" som virker helt fint også noen CD`rom spillere og en 8 ports 10/100 Mbit Hub å gi bort

 

hentes i Trondheim

 

send meg mail på tor.inge.jenssen (a t ) gmail.com

Lenke til kommentar
Var ikke dette som en følge av en "sak" for en god stund tilbake (et par år?) der noen ildsjeler fikk samlet sammen gi-bort-deler til en godt brukbar PC for en fattig alenemor som trengte maskin til sønnen sin? Trodde tråden var for å samle slike deler for liknende prosjekter i framtiden....?

6449082[/snapback]

 

 

Jepp !

http://www.hardware.no/artikkel/9252

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=270884&hl=

Lenke til kommentar
Hvor i Trondheim bor du?

Funker tastaturet?

6451693[/snapback]

Sånn cirka to og et kvart steinkast fra KBS-senteret på Leangen. :)

 

Har ikke fungerende PS/2-port på noen av maskinene mine så jeg får testet det, men tidligere erfaringer gjennom flere år med tastaturer av denne modellen både hjemme, på jobb og i skolesammenheng har vist meg at de tåler så godt som hva som helst. Det ser i alle fall helt og pent ut, men muligheten for feil i kabel eller innmat er jo selvfølgelig tilstede.

Lenke til kommentar

Jeg har en fattig kompis (trygd og attføring) som trenger en PC til å komme seg på beina igjen. Og da jeg tok en kikk på loftet i dag kom jeg opp med en pen haug med biter og ting som har blitt kassert gjennom diverse oppgraderinger gjennom tidene. Mangler faktisk bare et ATX-kabinett og en prosessorkjøler til en Athlon XP 2000+, så blir det en helt "ny" PC!

 

Hvis noen snille folk har noe gammelt ræl liggende, i Oslo-området, så vet jeg en som blir glad. Da donerer jeg bort det som blir igjen av haugen på denne tråden; det blir noe sånt som et hovedkort fra 1999, litt ram til det, et PCI skjermkort, et nettverkskort og annet mikkmakk. Vintage utstyr altså!

 

Edit: duh. Glemte at man trenger en skjerm også. Noen som har en CRT å gi bort?

Endret av Onkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...