Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en stor liste her. Jeg gir ikke bort til folk som kommer til å brenne, ha det moro med delene. Jeg gir kun til folk som har bruk for det. Helst til gode formål.

 

Delene kan hentes i Narvik, for å sende det rundt i Norge må du betale porto. Jeg tar heller ingen garanti på noen måte for delene.

 

En prosessorkjøler, har fungert til socket 775. Du får det du ser på bildet, bruker en 80x80mm vifte.

Et komplett chipsett, socket 775. Meget godt og dyrt minne, 3ghz P4 prosessor og et vanlig hovedkort med PCI-E og trådløst nett. Problemet er at en av delene er døde, og jeg var lei av å feilsøke på det siden enten eller bare gir en svart skjerm. Sansyligvis fungerer 2/3 av chipsettet.

Diverse vannkjølingsutstyr, prosessorkjøler, pumpe, vannbeholder og kontrollerkort. Med prosessorkjøler til en 775 prosessor. Jeg beholder 120x120mm viftene til radiatoren.

Et Raidmax Cobra kabinett. For å minske fjortissfølelsen har jeg en ekstra dør så du slipper å ha et vindu. Vifte medfølger i sidedør, de andre beholder jeg.

 

Bilder:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dsc02854pb3.jpg

 

dsc02855tr8.jpg

 

dsc02856ez5.jpg

 

dsc02857pw9.jpg

 

dsc02858mc1.jpg

 

dsc02861fl5.jpg

 

dsc02862te8.jpg

 

dsc02863qr0.jpg

 

dsc02865vz8.jpg

 

Ingenting er tiljengelig, men jeg beholder listen siden det kan være artig å se på i fremtiden.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Hei! Har diverse lydkort, nettverkskort, CD-ROM og små harddisker som skal bort. Mulig jeg har noe 64 MB SDRAM også. Bare å send meg en PM, så får du nok svar! :) Har også en Hyundai 17" CRT å gi bort. Men den må hentes i Trondheim.

Endret av Diverse
Lenke til kommentar
Jeg har noen 17-tommer CRT-skjermer liggende, samt noen eldre maskiner (Pentiumer mellom 3-500 MhZ). Må hentes i Oslo Sentrum ASAP ZULU, ellers blir de kastet...

8256862[/snapback]

 

Står det et 3DFX kort i noen av disse?

 

 

Jeg er på jakt etter et 3DFX kort (Vodoo) og et SoundBlaster AWE64 eller liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...