Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Jeg kan gi bort CRT - 15 eller 17" - må hentes - Oslo-området.

6460731[/snapback]

 

Strålende! Noen tidsfrist på det, eller kan jeg rett og slett PM'e deg når de andre delene er på plass sånn at jeg får tatt det i en runde?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Vet jeg ikke har noe å gi bort og burde derfor ikke poste men er ganske sikker på at noen har noen hovedkortskruer liggenes..

 

Så hovedkortskruer anyone? ; ( Trenger badly..

6514623[/snapback]

Jeg er på utkikk etter det samme, har brukt 2 skruer i serveren og 5 max i main pc.

hadde vært flott hvis noen kunne skaffe meg noe diskplass på serveren + skruer så ville jeg vært evig takknamlig. Jeg har kansje noe i bytte hvis den som kunne skaffe dette til meg men det må hentes (Kabinett med hovedkort og lydkort)

Lenke til kommentar

1 Sodimm DDR 256mb ProMos PC2100

1 Pentium M CPU 1.4 ghz Banias 400mhz fsb 1 mb L2

+et av trådløst kortene?

 

Har minne som du ønsker, men det er noe av det samme du gir bort.. :\ så hjelper lite, tenkte å bruke det sammens med det jeg kanskje får fra deg. Veldig fint om du hjelper en trengende trønder BUGS_Y :) Om ikke shark har kjøpt alt da.. :/

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Er ikke noen som har noe gammelt lydutsyr for MIDI

som Roland Sound Canvas, MT32 eller liknende? Kommer sikkert opp med en del ting neste gang jeg er hjemme i Bergen og kan se hva jeg har av duppedingser.

7783764[/snapback]

 

Jeg tror jeg fremdeles har min gamle SCC-1 liggende et eller annet sted, er ikke hjemme akkurat nå men skal sjekke innen få dager... Dette er i Oslo. Kommer sikkert aldri til å bruke det igjen - Det er jo ISA...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...