B4stian Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 haha, 16+ blir det nok ja, så alle butikker vil selge det.
Bandana Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Doom3 inneholder mer vold, men som sagt har det ikke noe å si her i landet.De selger spillet om de får peng får det *host*elkjøp*hark* Ehe, ikke alltid. Noen gamle kjerringer er strenge på akkurat det punktet. Da jeg skulle kjøpe Doom3 (er 15 år), så fikk jeg ikke tilatelse av en gammel kjerring. Men det ordnet seg. Jeg bare ventet til hun byttet plass med en annen, gikk bort og kjøpte spillet. xD Okey, on topic. Half-life 2 blir vel 16+ tenker jeg.
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Okey, on topic. Half-life 2 blir vel 16+ tenker jeg. Ja, 16+ eller 18+...IKKE LAVERE ENN 16!!!
.tomf Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Doom3 inneholder mer vold, men som sagt har det ikke noe å si her i landet.De selger spillet om de får peng får det *host*elkjøp*hark* Ehe, ikke alltid. Noen gamle kjerringer er strenge på akkurat det punktet. Da jeg skulle kjøpe Doom3 (er 15 år), så fikk jeg ikke tilatelse av en gammel kjerring. Men det ordnet seg. Jeg bare ventet til hun byttet plass med en annen, gikk bort og kjøpte spillet. xD Okey, on topic. Half-life 2 blir vel 16+ tenker jeg. sånn er det ikke her på den lokale elkjøp butikken. ingen gamle sure kjerringer,men mange unge menn som er så sure fordi de er for dumme til å få seg skikkelig jobb. før kunne jeg kjøpe 18års spill når jeg var 11år(mest gta2 og gamle spill det da). men nå som jeg er 13 får jeg ikke lov til å kjøpe 16års spill,de klikka jo nærmest på meg når jeg skulle kjøpe UT2k03 og 04
Manuel Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC' date=27/08/2004 : 16:36] Jeg tipper at den blir 16+ i Norge, mens den blir M i USA, som står for 17+. 16-års grense for å kjøre bil, men 17års grense for å spille spill...USA er så klokt oppbygd! Åhhh Norge er så klokt oppbygd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå