Gå til innhold

avbestille varer hos pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

bestilte et x800xt kort hos pcutstyr.no her om dagen, men har naa funnet ut at jeg ikke gidder ha en ordre inne som jeg maa vente paa i evigheter, og som også kræsjer med ferien min, om de får det på lager til den tid da.. så jeg tenkte jeg skulle ta å avbestille det idag.. men.. ikke vet jeg, kanskje jeg er tett i pappen, men jeg finner ikke ut hvordan i hu... jeg gjør det?? ser ikke noe "slette ordre" noe sted, sjøl om det i faq`n står at det bare er å trykke seg inn i "min konto" og slette.. er det jeg som er sinnsforvirret eller? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bestilte et x800xt kort hos pcutstyr.no her om dagen, men har naa funnet ut at jeg ikke gidder ha en ordre inne som jeg maa vente paa i evigheter, og som også kræsjer med ferien min, om de får det på lager til den tid da.. så jeg tenkte jeg skulle ta å avbestille det idag.. men.. ikke vet jeg, kanskje jeg er tett i pappen, men jeg finner ikke ut hvordan i hu... jeg gjør det?? ser ikke noe "slette ordre" noe sted, sjøl om det i faq`n står at det bare er å trykke seg inn i "min konto" og slette.. er det jeg som er sinnsforvirret eller?  :whistle:

Jeg opplevde akkurat det samme, og det irriterte meg også :p Så sendte jeg inn deres såkalte epost-skjema, og de spessifiserte gang på gang at hvis jeg ikke fikk epost tilbake med EN gang, så hadde jeg skrevet noe feil. Jeg fikk ikke epost tilbake før 2 dager etterpå :p

Endret av DaWeed
Lenke til kommentar

:thumbdown:

Jeg har også dårlig erfaring med PC-utstyr.no.

Bestilte et gxf kort der. Og det står jo så fint i skriften at leveringstiden er maks 10 dager. Pfft...

Jeg ventet over en måned. og siden jeg ikke fikk bekreftelse på mottatt order, eller en beklagelse på at det tok så lang tid. -bestilte jeg et kort et annet sted.

PS-data var det vel. Og da kom selvfølgelig begge kortene på samme tid.

Jeg hentet ut ps-data kortet og lot posten gå sin gang.

Da fikk jeg krav på 500,- -kr på uavhentet kort.

500.- Kr er det du betaler for et billig gfx kort.

Pføy for å handle hos pc.utstyr igjen. Glem at jeg nevnte navnet.

Alle andre butikker er mer seriøse en disse.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
:thumbdown:

Jeg har også dårlig erfaring med PC-utstyr.no.

Bestilte et gxf kort der. Og det står jo så fint i skriften at leveringstiden er maks 10 dager. Pfft...

Jeg ventet over en måned. og siden jeg ikke fikk bekreftelse på mottatt order, eller en beklagelse på at det tok så lang tid. -bestilte jeg et kort et annet sted.

PS-data var det vel. Og da kom selvfølgelig begge kortene på samme tid.

Jeg hentet ut ps-data kortet og lot posten gå sin gang.

Da fikk jeg krav på 500,- -kr på uavhentet kort.

500.- Kr er det du betaler for et billig gfx kort.

Pføy for å handle hos pc.utstyr igjen. Glem at jeg nevnte navnet.

Alle andre butikker er mer seriøse en disse.

:thumbdown:

Nå snakker du tull!

Du må jo nesten skjønne er at leveringstid 10 dager, er HVIS og legger merke til HVIS de har varen inne på lager, da tar det maks 10 dager før den er i dine hender. Tenk litt på det neste gang, og sjekk nøye før du bestiller, varestatus, om de har det inne eller ei. Tror nok PCutstyr er rimelig flinke jeg, har i alle fall meget gode priser på endel! ;)

Lenke til kommentar

Ja, de har nok gode priser, men de er ikke akkurat kjappe. Ikke for det, så lenge jeg får de tingene jeg har bestilt jeg så skal jeg ikke klage, jeg synes det bare var forunderlig at i følge dem var alle varene på lager, og de sender dem ikke før en uke etter jeg bestilte dem...

 

Edit: 666 Da numbah of da beast

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...