Gå til innhold

Fable er endelig ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ja! Fable. Spillet mange her på forumet mente kom til å utkonkurrere Final Fantasy! Haha :!:

Gleder meg virkelig til å få motbevist det

Hva er poenget med det da?

 

Er det ikke bare fint om det kommer nye spill som er bedre enn de som allerede er laget?

Endret av Heales
Lenke til kommentar
Å ja! Fable. Spillet mange her på forumet mente kom til å utkonkurrere Final Fantasy! Haha :!:

Gleder meg virkelig til å få motbevist det

Hva er poenget med det da?

 

Er det ikke bare fint om det kommer nye spill som er bedre enn de som allerede er laget?

Joda, men for noen vil det alltid være viktig å motbevise andres meninger. Det gir dem bedre selvfølelse sikkert. Nå har ikkje eg spilt final fantasy noe særlig, og vil ikkje si noe om det. Men om Fable blir bedre eller dårligere enn FF er det bare den personen selv som kan avgjøre. Smak og behag.

Lenke til kommentar

Jeg ville jo bare gjøre narr av det noen sa her på forumet for en stund siden. Noen påsto at "Fable kommer til å bli mye bedre enn Final Fantasy".

Saken er jo den at Final Fantasy er en hel serie av spill. Geniale spill! Fantastiske spill.

Og ingenting gir meg grunn til å tro at ETT spill til Xbox skal kunne danke ut Squaresofts 17 år gamle spillserie.

Men for all del, positivt at det kommer flere rollespill. Jeg elsker jo RPG så det ville vært rart om jeg syntes noe annet ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville jo bare gjøre narr av det noen sa her på forumet for en stund siden. Noen påsto at "Fable kommer til å bli mye bedre enn Final Fantasy".

Det er en sykdom på internett, som gjør at folk med fritidsproblemer er besatt av å finne ut hva som er best og hele tiden skal sammenlikne ting som egentlig ikke skal sammenliknes med det formål å kåre en vinner og en taper.

Lenke til kommentar
Jeg ville jo bare gjøre narr av det noen sa her på forumet for en stund siden. Noen påsto at "Fable kommer til å bli mye bala, bla, bla...

Hvorfor skulle ikke ett spill kunne dunke ut serien på femten år? FF XI kan f.eks. og vil mest sannsynlig gjøre det, ettersom det "bare" trenger å være bedre enn X2.

 

Uansett er dette ganske forskjellige typer spill, selv om begge går under genre'en RPG.

 

Og du vil heller ikke få sjangsen til å spille det med mindre du kjøper Xbox, og kan du ikke si for sikkert om det slår det eller ikke. Men hvis FF serien er de spillene du liker best er det jo lite sannsynlig at DU kommer til å like det bedre.

Lenke til kommentar

Tror ikke det egentlig går ann å samenligne Fable og FF. Fable er jo ganske anderledes. Du sloss selv, og har mye mere frihet en FF.

jaja, man sloss på FF også men ikke sloss liksom man bare velger angrep, ikke at det gjør spillet dårlig ( se på KOTOR ;) )

FF er RPG ja....men det er ikke fullblods, det kommer ikke Fable til å bli heller men blir nok mye nærmere enn FF.

 

Mdn fullblods mener jeg spill som er umulig og lage, altså spill der du velger ALT selv, men det kommer nok ikke til å komme før om mange år.

Så fable blir sikkert et av de mest valgfrie spillende hittil, håper det blir hakket over KOTOR, i så fall gjør de en bra jobb. Skal mye til å få en like bra story og fortsatt ha det så valgfritt.

Satser på at BBB fikser jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...