Gå til innhold

Fable er endelig ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Om Fable virkelig er så bra som det har vært snakket så mye om, blir det til at jeg kjøper en X-Box for å spille det.

 

Jeg solgte min PS2 p.g.a. drittspillet FF X. Ble så pisse sur at jeg aldri vil røre PS2 igjen. FF7 var genialt og vil alltid være det, men folk som påstår SERIEN er genial, vet overhodet ikke hva de snakker om, eller nekter å innse at de nyere titlene er søppel.

Lenke til kommentar
Jeg solgte min PS2 p.g.a. drittspillet FF X. Ble så pisse sur at jeg aldri vil røre PS2 igjen. FF7 var genialt og vil alltid være det, men folk som påstår SERIEN er genial, vet overhodet ikke hva de snakker om, eller nekter å innse at de nyere titlene er søppel.

Eller så har de noe så revolusjonerende som en annen smak enn deg?

 

Jeg synes f.eks. FF7 var et møkkaspill, men det var fordi jeg hadde spilt FF6 lenge før syveren kom. Smaken er som baken.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Hmm. Om Fable virkelig er så bra som det har vært snakket så mye om, blir det til at jeg kjøper en X-Box for å spille det.

 

Jeg solgte min PS2 p.g.a. drittspillet FF X. Ble så pisse sur at jeg aldri vil røre PS2 igjen. FF7 var genialt og vil alltid være det, men folk som påstår SERIEN er genial, vet overhodet ikke hva de snakker om, eller nekter å innse at de nyere titlene er søppel.

Er det mulig? Er det virkelig mulig?

Enig med Lorentzen. Folk har forskjellig smak.

At du synes spillet er søppel får bli ene og alene DIN smak.

Og etter min mening er det du som ikke vet hva du snakker om.

Akkurat som noen sier på forumet her at "det er kult å hate Microsoft", så virker det som det er for deg like kult å hate FF X.

Get a Life

 

Men tilbake til topic...

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke høre snakk om Final Fantasy serien her.. Her diskuterer vi KUN Fable. Dette spillet har jeg venta på i 2 år, og jeg bare VET at det kommer til å bli genialt. Men selv om spillet kommer til å bli genialt er jeg sikker på at dem ikke kommer til å lage Fable X.. :tease: Melkekuer har vi nok av.. :thumbup:

 

 

Har du ikke xbox fra før av, så løp å kjøp.. FABLE er verdt investeringa alene!!

 

Blir dette en salgsuksess så er jeg overbevist om at FABLE også dukker opp på PC.. Nevner bare Halo..KOTOR...

Endret av skille22
Lenke til kommentar

Det har kommet 2 reviewer av spillet! Les de, og gled dere!

 

www.teamxbox.com ga det 9.1 og 9.5(sistnevnte kom på forumet som en tilleggs review av en annen administrator)!

 

xbox.ign.com ga det 9.3!

 

Btw, begge sidene er virkelig til å stole på. Faktisk de sidene jeg oftest bruker når jeg skal lese anmeldelser! Så dette er noen skikkelig seriøse og "in depth" anmeldelser.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...